Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

iiii, snacka om att Molo går bra på tradera, fick nyss 310 kr för dukatitröjan, den jag köpte för halva priset på annorlunda små

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Åh känner nog att det är dags att börja fundera lite på julkläderna snart, men har nig några förslag till mina tre?
    Hmm, har ingen fantasi alls. August är värst, han vägrar ju ha några byxor med knapp och gylf i midjan, ska det vara jeans så ska det vara muddjeans. Det fick vi faktiskt på honom härom dagen igen, han har annars vägrat allt som bara ser ut som jeans det senaste året

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 21:18:53 följande:
    NS gråa chinos?
    mmm, de är ju fina, men vad har man till? Vad som helst som är snyggt, bara inte skjorta
    Fast jag får ju ändå inte shoppa nu, jag sparar ju
    Fast han har ju redan de grå NS från i våras, de är ju också helt ok
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 21:20:20 följande:
    Och NS röda t-shirt med stjärna på. Till A då
    Åh, det lät fint!! Han är så fin i rött , tack!
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-10-25 21:22:59 följande:
    kappahl har fått in en lila typ farfarströja som jag tycker är "finare"
    Åh, det måste kollas in, gillar kappahl priser just nu
  • Busbellan

Ja, är med lite smått avis på era träffar
    Blir ju aldrig nåt sånt för mig, trots att jag egentligen inte har så långt till vissa av er

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-27 21:34:45 följande:
    Ni som har koll Vad fanns det för babybyxor till killar från molo i våras?Funderar på min önskelista till salgen och Emilio är fortfarande i ett hopplöst byxbehov.Känner att jag nog får ge mej och köpa molobrallor till ungen. Visst borde han kunna ha 86 eller 92? Är knappt 90 cm lång...Och nä... Vi är inte redo för leggings på honom ännu. Börjar med molobyxor nu
    Regnbågen är ju fin
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2009-10-27 21:40:32 följande:
    Vilken stl köper man för att ha som knickers på molobyxor om tjejen är 1,5-2 år då de sk användas?Stl 68?
    Ella fyllde 2 år i juli och var ca 89-90 cm lång då. Hon hade 68 i sina knickers
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 21:57:07 följande:
    NU ska jag hänga här en stund !!Har städat, rastat kaninbebisen, tvättat, ätit chips och fnulat med T Hoppas på ett par tusingar till inför salgen.. För JA JAG SKA ÅKA!!! Nu ska vi bara se hur vi ska ta oss dit Långpromenad e ju billigast..
    haha, när har ni tänkt börja gå
    Ni kan få en övernattning här på vägen om ni vill
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-27 22:04:13 följande:
    Var e min ruta med roliga smilisarna nu då??? Får man inte tbax dom om man tatt plus på nytt eller???
    Tror du måste gå in på din sida och aktivera plus igen, har för mig att det var så för mig sist
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15