• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-09 12:06:55 följande:
    Kan du inboxa mig ang insamlingen? Eller är det bara speciellt utvalt folk som ska vara med?
    Nej för bövelen alla som vill får vara med. jag har bett folk inboxa mig så har jag sluppit att höra av mig till alla och riskera att missa nåt. Det är därför jag skrivit om det så mycket i tråden{#lang_emotions_wink}Jag inboxar dig direkt{#lang_emotions_kiss}
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-11-09 12:15:11 följande:
    Nej för bövelen alla som vill får vara med. jag har bett folk inboxa mig så har jag sluppit att höra av mig till alla och riskera att missa nåt. Det är därför jag skrivit om det så mycket i trådenJag inboxar dig direkt
    Jag har inte varit i tråden på länge, var ingen aktivitet under salgen direkt så jag har inte sett nåt insamlingssnack...
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:14:38 följande:
    Hur vet man när de har utförsäljning?Hörde att de även skulle ha i stockholm. Och då måste ju jag fara.
    ja det brukar vara i sthlm med...
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-09 12:16:56 följande:
    Jag har inte varit i tråden på länge, var ingen aktivitet under salgen direkt så jag har inte sett nåt insamlingssnack...
    Nej det var som jag kom på igår kväll När jag fick höra om att bubblan fått en propp i huvet igår. Känner henne ganska bra så jag ville gärna skicka en liten blomma och det är på den vägen det är så känn dig inte utanför på något vis{#lang_emotions_sunny}
    Plingat dig nu
  • nikki2006

Ville bara säga att vi har passerat 30 strecket nu i insamlingen till bubblans mamma. GUD VAD ROLIGT TJEJER{#lang_emotions_sunny}
    Ni som fortfarande vill vara med hör av er till mig snarast

• nikki2006

Här var det lugnt så jag går tillbaka till mina auktioner har bara lagt ut 12 utav 45{#lang_emotions_surprised}Pust{#lang_emotions_throwup}

• karmasus
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:14:38 följande:
    Hur vet man när de har utförsäljning?Hörde att de även skulle ha i stockholm. Och då måste ju jag fara.
    maila dem och be dem lägga till din adress på deras mailinglista. De brukar skicka ut ett mail till deras kunder ca 4 dagar innan utförsäljningen.
  • Tasha78
    nikki2006 skrev 2009-11-09 12:24:58 följande:
    Ville bara säga att vi har passerat 30 strecket nu i insamlingen till bubblans mamma. GUD VAD ROLIGT TJEJER Ni som fortfarande vill vara med hör av er till mig snarast
    vad har jag missat
  • Zvartaliljan

Hej igen. Här åkte man till vc för att kolla upp hosta och svårt att få luft...läkaren tittade knappt i halsen på mig, han bara stirrade på mig när jag kom in så jag började undra om jag sminkat mig lustigt eller nåt...sen sa han att jag såg ut som ett spöke o hämtade direkt en sköterska för att ta blodprov. O ja...här åker man o tror man ska få en diagnos som halsfluss eller något liknande...men visar sig att jag är anemisk (låg på 97) o nu väntar jag på att de ska ringa från sjukhuset (han ringde dom o bad dom ta över). Under tiden skulle jag åka hem o lägga mig.
    Ang. halsen så trodde han det bara var ett virus, sänkan visade inget. Men anemin kan förklara varför jag har svårt att få luft o är så tungandad.
    Så nu befarar jag att jag blir inlagd... Lika bra o börja packa väskan...

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2009-11-09 12:18:16 följande:
    ja det brukar vara i sthlm med...
    Låter väldigt lovande. Men HUR vet man när det är?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15