• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • SmillaMilla
    karmasus skrev 2009-11-09 12:27:54 följande:
    maila dem och be dem lägga till din adress på deras mailinglista. De brukar skicka ut ett mail till deras kunder ca 4 dagar innan utförsäljningen.
    Aha, tack! Detta vill jag inte missa
  • karmasus
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:30:26 följande:
    Låter väldigt lovande. Men HUR vet man när det är?
    se inlägg 10277
  • karmasus
    Tasha78 skrev 2009-11-09 12:29:24 följande:
    vad har jag missat
    se inlägg 10274
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-09 12:29:35 följande:
    Hej igen. Här åkte man till vc för att kolla upp hosta och svårt att få luft...läkaren tittade knappt i halsen på mig, han bara stirrade på mig när jag kom in så jag började undra om jag sminkat mig lustigt eller nåt...sen sa han att jag såg ut som ett spöke o hämtade direkt en sköterska för att ta blodprov. O ja...här åker man o tror man ska få en diagnos som halsfluss eller något liknande...men visar sig att jag är anemisk (låg på 97) o nu väntar jag på att de ska ringa från sjukhuset (han ringde dom o bad dom ta över). Under tiden skulle jag åka hem o lägga mig.Ang. halsen så trodde han det bara var ett virus, sänkan visade inget. Men anemin kan förklara varför jag har svårt att få luft o är så tungandad.Så nu befarar jag att jag blir inlagd... Lika bra o börja packa väskan...
    Oj då stackare blodbrist är inte kul. Efer min förlossningen med Linns slutade jag aldrig blöda när jag tillslut åkte in låg jag på 49 i hb. De tyckte det var ett under att jag inte hade ramlat ihop vid det lagwet
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-09 12:29:35 följande:
    Hej igen. Här åkte man till vc för att kolla upp hosta och svårt att få luft...läkaren tittade knappt i halsen på mig, han bara stirrade på mig när jag kom in så jag började undra om jag sminkat mig lustigt eller nåt...sen sa han att jag såg ut som ett spöke o hämtade direkt en sköterska för att ta blodprov. O ja...här åker man o tror man ska få en diagnos som halsfluss eller något liknande...men visar sig att jag är anemisk (låg på 97) o nu väntar jag på att de ska ringa från sjukhuset (han ringde dom o bad dom ta över). Under tiden skulle jag åka hem o lägga mig. Ang. halsen så trodde han det bara var ett virus, sänkan visade inget. Men anemin kan förklara varför jag har svårt att få luft o är så tungandad. Så nu befarar jag att jag blir inlagd... Lika bra o börja packa väskan...
    Nej men fy!

Vad betyder det? Alltså vad är anemi?

KRAM
  • SmillaMilla

Någon som var med på slagen när bubblan var där?

Vet om hon faktiskt köpte en hand i handklänning till mig?

• Zvartaliljan
    Jes sica skrev 2009-11-09 12:33:44 följande:
    Oj då stackare blodbrist är inte kul. Efer min förlossningen med Linns slutade jag aldrig blöda när jag tillslut åkte in låg jag på 49 i hb. De tyckte det var ett under att jag inte hade ramlat ihop vid det lagwet
    ja jag har svårt för att klara av att stå upp nu så det är verkligen otroligt att du kunde hålla dig vid medvetande...
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:34:10 följande:
    Nej men fy! Vad betyder det? Alltså vad är anemi? KRAM
    Blodbrist, saknar blodkroppar som syresätter blodet...hoppas bebis är ok Men han tar ju vad han behöver först förstås...
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:36:55 följande:
    Någon som var med på slagen när bubblan var där? Vet om hon faktiskt köpte en hand i handklänning till mig?
    Ja det gjorde hon, meddelade det här i tråden
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:36:55 följande:
    Någon som var med på slagen när bubblan var där?Vet om hon faktiskt köpte en hand i handklänning till mig?
    ja det gjorde hon :)
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:30:26 följande:
    Låter väldigt lovande. Men HUR vet man när det är?
    står i mailet
  • nikki2006

Vad härligt 5 köp nu direkt. Måste nog lägga upp lite till nu JIIIPPPIIIIIII

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15