Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-12-02 15:51:47 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:44:39 följande: Vi var på Millas första pulkatur igår, jättemysigt Tack! Ja, jag hoppas också det blir bra. Men först lite småfix som ska göras här hemma, men sen blir det hemnet
    Å härligt med pulkatur   *vill åxå*

Spännande med försäljning, eller iofs... Rätt hemskt om jag tänker tbax på min egen Hoppas er går bättre
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-02 15:54:44 följande:
    Ja nu har han fått splutan. Förvånasvärt frisk fortfarande efter den, peppar peppar...
    Håller tumsen att han inte får några jobbiga biverkningar, vissa har ju inte reagerat alls på den
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-02 15:53:41 följande:
    Skoj att fixa hemmet för att sälja det trots allt. Jag har sagt här också sen 2003 att jag vill flytta. Men vi måste fixa färdigt först..... Börjar snart ge upp.
    ha ha ha..
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-02 15:57:47 följande:
    Åh vad skoj att B ser fram emot det och att E tar det så pass bra iaf. Skönt för mamman. Hon kommer hitta massa nya kompisar inom kort.Bra att du tar det lugnare. Du måste tänka på dig själv också. Vill ju inte att du ska bli dålig igen!
    Ja jag hoppas det blir bra för dom där borta, men det är lite lugnare och det tror jag passar dom båda två rätt bra Jag ska göra varm choklad åt dom på kvällarna så får dom mysa framför brasan {#lang_emotions_sunny}  Ja jag hoppas kompis delen funkar bra, Bella har rätt lätt för att få nya vänner, Emelie är lite svårare, mer blyg och tyst..

Jag varvar ner om jag mår sämre, låvar! Väntar på svar nu på långtids ekg:t, har ju problem med flimmer på hjärtat, hoppas det inte blivit värre {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-12-02 16:00:36 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:57:40 följande: Hoho, ja just ja Nä hoppas VERKLIGEN att våran går bättre Skönt att allt löste sig i slutändan för er ändå!
      ja du det får vi verkligen hoppas *hemska tid*
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-02 16:07:41 följande:
    Nej men hon måste ha råkat ladda upp fel bild? Eller?? Det där måste ju vara bild på en rosa??Hej igen tjejer! Hoppas på att kunna häng ahär lite och bli lite uppiggad Har en riktigt usel dag och är så trött att jag knappt håller upp ögena.
    men då skattmamman   *krama* Nåt speciellt som hänt som förstört din dag? Häng här o pigga på dig lite {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-02 16:10:24 följande:
    Lite OT-shopping, måste ju variera sig lite www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1032...
    Va fint set
    nikki2006 skrev 2009-12-02 16:11:02 följande:
    ser ut som att de fotat fel bild men inte orkat byta hi hiu. ser ju verkligen på pricken ut som rosa/rosa
    Ja eller hur   *knasigt*
  • RååSa BuBBlan

Å nog F_N ska eländiga karluslingen vägra skriva på flyttpapprena för E och B {#lang_emotions_yell} Kuuuuuul   NOT!!!

*precis vad jag behövde*

• RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-12-02 16:13:28 följande:
    jag har fortfarande inte fått min kappa, hoppas verkligen det är sen postgång pga julen surar
    Men då   Hoppas verkligen den dyker upp!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15