• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-11 09:40:37 följande:
    ja  och hur taskiga alla är när hon kommer in skratta åt henne och himla med ögonen ,hur alla dömmer någon på grund av utseende och hur förvånad hon ändå blev då hon kom med jag måste har en skiva med henne hennes röst ge mig gås hud så himla vackert och helt underbart
    Ja det är så kul att se hur de blir tryckta på nosen allihopa!
    JAg gillar inte den typen av musik men jag gillar hennes röst och hennes attityd till alltihop.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-11 09:41:20 följande:
    Ja bara tanken på molosarna gör mej glad. Barnen hade fina molojackor på sej när de hämtade mej på jobbet. Regnbågen är ju bara dunderfin!!! Å det är gott det brödet!!
    Regnbågsjackan är bara så fin och riktigt {#lang_emotions_heart}-pris oxå ju!

Du.. HAr du kollat vilken systemkamera man ska köpa och så?? Vi var och titta på siba igår men känner jag vill ha lite mer på fötterna innan jag köper..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-11-11 09:43:34 följande:
    Mysig tradition. Tror till viss del att det blir en del shopping via nätet för min del. Skönt att slippa trängas. Samt att jag har en bokad lördag då jag och en kompis ska ut på en shoppingdag i stan.
    Nätshopping är toppen!
    Vi har inte så många fler än våra egna barn att köpa till. Bara tre kusiner och två gudbarn. Vi har tagit bort det mesta av köpandet till vuxna. Bara något litet, brukar bli foto på barnen eller nåt sånt.
    Skönt när det inte är så många.
    Blir väl att ge pengar till vissa i år. Någon vill väl bara ha bensinpengar till "trallen".
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-11 09:20:46 följande:
    Jag har inte handlat en enda julklapp, men känner ingen stress. Åker alltid till gekås runt den 20de december och ordnar det då. Funderar på att beställa lite fotokalendrar också i år. Enkelt och bra.
    Superbra! Vi ger fotokalendrar till alla mor- och farmödrar
    Morty skrev 2009-11-11 09:35:49 följande:
    Perfekt att åka till Gekås ju! Har inte heller köpt en enda julklapp ännu, men känner samma - det ordnar sig. Förresten, allvetartråden, någon som hört eller vet att det ska komma en ny Blixten film? Vi var på ToysRus för ett tag sedan och de visade då någon annan Blixten film och jag frågade om den var ny och fanns att köpa. Hon jag frågade trodde att den skulle komma ut nu till jul. Hade varit en perfekt julklapp till sonen i så fall. Nu väntar jag spänt på nyheterna som ska komma.
    Jag har också hört rykten..man kan ju hoppas att den kommer innan jul,känns ju aningens osmart att missa julhandeln{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Flock skrev 2009-11-11 09:45:00 följande:
    Regnbågsjackan är bara så fin och riktigt -pris oxå ju!Du.. HAr du kollat vilken systemkamera man ska köpa och så?? Vi var och titta på siba igår men känner jag vill ha lite mer på fötterna innan jag köper..
    Ja precis!

Jag frågade här i tråden och fick många bra svar ang kamera. Nu har jag glömt vilken jag bestämde mej för, köpte ju ingen då.
    Girlsen här har toppenkoll!
  • MejaKiZnic
    Flock skrev 2009-11-11 09:45:00 följande:
    Regnbågsjackan är bara så fin och riktigt -pris oxå ju! Du.. HAr du kollat vilken systemkamera man ska köpa och så?? Vi var och titta på siba igår men känner jag vill ha lite mer på fötterna innan jag köper..
    Ett tips är att möjligen be om att ta bort objektivet man får till och få köpa ett annat, det man får till brukar ofta vara dålig dottern tog sönder mitt objekt nyligen så nu har jag en anledning att köpa ett nytt
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-11-11 09:46:28 följande:
    Superbra! Vi ger fotokalendrar till alla mor- och farmödrar Jag har också hört rykten..man kan ju hoppas att den kommer innan jul,känns ju aningens osmart att missa julhandeln
    Ja vi gjorde det ett år och det var uppskattat. Tror vi kan ta en repris på det nu.
  • Flock
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 09:48:08 följande:
    Ett tips är att möjligen be om att ta bort objektivet man får till och få köpa ett annat, det man får till brukar ofta vara dålig dottern tog sönder mitt objekt nyligen så nu har jag en anledning att köpa ett nytt
    Okey..Det var ju ett bra tips! Du har inget tips på vilken systemkamera jag ska titta lite extra på??
  • Flock

Någon som vet vilken kamera bubblan använder?? Hon tar alltid så fina kort!

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-11 09:47:50 följande:
    Ja precis! Jag frågade här i tråden och fick många bra svar ang kamera. Nu har jag glömt vilken jag bestämde mej för, köpte ju ingen då. Girlsen här har toppenkoll!
    Jag tycker att man ska klämma och känna så mycket man kan på Canon och Nikon..för man känner snabbt vilket system som känns mest passande för just mig. (lite som Ericsson och Nokiatelefoner ) Det avgörande för bra bilder är ju objektivet samt ljusinsläppet.
    Det medföljande objektivet är helt ok om man ska fota porträttbilder och t ex Traderabilder..för macro,landskap och mer avancerat fotograferande krävs andra objektiv för bra skärpa.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15