• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-11 09:26:39 följande:
    Godmorgon lite OT  men har ni hört  Susan Boyle ?  
    ">

" target="_blank">

" target="_blank">

åh sånt ge mig gåshud och blir helt tårögd .lite bakgrund om henne www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4932513...
    Ja jag har hört henne innan. Helt fantastisk!
    Har du kollat minerna på juryn när de inser att hon kan sjunga på uttagningen?? Jätteroligt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-11 09:20:46 följande:
    Jag har inte handlat en enda julklapp, men känner ingen stress. Åker alltid till gekås runt den 20de december och ordnar det då. Funderar på att beställa lite fotokalendrar också i år. Enkelt och bra.
    Perfekt att åka till Gekås ju! Har inte heller köpt en enda julklapp ännu, men känner samma - det ordnar sig.

Förresten, allvetartråden, någon som hört eller vet att det ska komma en ny Blixten film? Vi var på ToysRus för ett tag sedan och de visade då någon annan Blixten film och jag frågade om den var ny och fanns att köpa. Hon jag frågade trodde att den skulle komma ut nu till jul. Hade varit en perfekt julklapp till sonen i så fall.

Nu väntar jag spänt på nyheterna som ska komma.
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-11 09:10:50 följande:
    Hej i tråden! Har jobbat inatt och kommer hem till ett stökigt hus med två hypergnälliga småttar. Ibland är livet inte lika roligt som andra dagar....
    God morgon!

Ta fram alla fina molosar vi köpte för en vecka sedan så känns dagen lite bättre

Strax ska jag baka ditt goda bröd igen
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-11-11 09:35:49 följande:
    Perfekt att åka till Gekås ju! Har inte heller köpt en enda julklapp ännu, men känner samma - det ordnar sig. Förresten, allvetartråden, någon som hört eller vet att det ska komma en ny Blixten film? Vi var på ToysRus för ett tag sedan och de visade då någon annan Blixten film och jag frågade om den var ny och fanns att köpa. Hon jag frågade trodde att den skulle komma ut nu till jul. Hade varit en perfekt julklapp till sonen i så fall.Nu väntar jag spänt på nyheterna som ska komma.
    Jag gör så varje år och det gör att jag inte känner någon stress fram tills dess.
    Kommer jag på nåt lämpligt innan köper jag ju det såklart.
    Sen åker vi alltid till väla och fikar på lillejulaftons förmiddag. Har man då nåt kvar att fixa så gör man det då.

Har ingen koll på blixten...
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-11-11 09:29:58 följande:
    Ja jag har hört henne innan. Helt fantastisk!Har du kollat minerna på juryn när de inser att hon kan sjunga på uttagningen?? Jätteroligt!
    ja  och hur taskiga alla är när hon kommer in skratta åt henne och himla med ögonen ,hur alla dömmer någon på grund av utseende och hur förvånad hon ändå blev då hon kom med jag måste har en skiva med henne hennes röst ge mig gås hud så himla vackert och helt underbart {#lang_emotions_heart}
  • lillronya
    Flock skrev 2009-11-11 09:36:34 följande:
    God morgon!Ta fram alla fina molosar vi köpte för en vecka sedan så känns dagen lite bättre Strax ska jag baka ditt goda bröd igen
    Ja bara tanken på molosarna gör mej glad.
    Barnen hade fina molojackor på sej när de hämtade mej på jobbet. Regnbågen är ju bara dunderfin!!!

Å det är gott det brödet!!
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-11-11 09:04:15 följande:
    trodde du inte ville ha en sådan för du skrev inte hand i hand och pärlplattor därför tog jag flower ist.
    Nä jag vet, ångrade lite att jag skrev så Den var ju sååå fin! Men jag har ju haft så himla mycket av både pärlplattor och handihand egemtligen, men klänningen var ju one of a kind
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-11 09:39:52 följande:
    Jag gör så varje år och det gör att jag inte känner någon stress fram tills dess. Kommer jag på nåt lämpligt innan köper jag ju det såklart. Sen åker vi alltid till väla och fikar på lillejulaftons förmiddag. Har man då nåt kvar att fixa så gör man det då. Har ingen koll på blixten...
    Mysig tradition. Tror till viss del att det blir en del shopping via nätet för min del. Skönt att slippa trängas. Samt att jag har en bokad lördag då jag och en kompis ska ut på en shoppingdag i stan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15