Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

http://www.kanal5play.se/klipp/play/ullared_smygtittpaavsnittett

Ikväll börjar det kl 20 om nån missat det

Senare i november kommer dokumentären i någon av SVT-kanalerna som spelats in på mitt jobb, 1 timme dokumentär om vår avdelning. Tyvärr (eller så bra ) är jag inte med, de har inte filmat på natten, iaf inte när jag jobbat.
    Nu är det akut med middagen här hemma!
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 18:09:59 följande:
    Nej tyvärr Vi akn aldrig se programen på nätet. något med rättigheterna. Funkar inte när man befinner sig utomlands
    det tror jag nog ska gå.. min kompis som bor i USA kollar ibland på svensk tv via nätet
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 18:18:09 följande:
    Tack Hon är en finsk liten tomte ju
    supersöt
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 18:56:03 följande:
    Lååter bra! Vi planerar in det tycker jag Jag tror nog att min sambo är lite småsugen på en till. Men det går verkligen inte. Eller ja går gör det ju. Hade jag inte fått missfall för två veckor sedan så skulle vi absolut behållit barnet och det hade säkert gått jätte bra. Men kan man välja så väljer jag en bebis om fem år.
    haha nej jag jobbar inte på gekås, hörde inte alls ihop de två sakerna jag skrev om..

Dels så ville jag tipsa om Ullared som började idag och sen så kom jag på att jag måste skriva om dokumentären som ska komma i TV snart..
    Jag är sjuksköterska på en Neonatal Intensivvårdsavdelning, jobbar natt. Har både extremt prematura (från v 24) och sjuka fullgångna bebisar.
    Så nej, jag jobbar inte på gekås
    Men vi är många från jobb som brukar åka dit tillsammans o sova över i stuga, vi blev filmade denna gången vi var där av Ballar av Stål, så kanske är jag o jobbgänget med i tv i vår
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:40:19 följande:
    Ja jag reagerade också på det där originalet..... i sina zebratofflor
    ja vilket original!
  • jojoa75

jag vet faktiskt inte vad det kommer att heta, vi har bara fått se piloten som de använde för att sälja in dokumentären hos SVT.
    Den kommer även att sändas i Norge o Tyskland
    Den kommer att vara på någon av SVT-kanalerna, har det uppskrivet, men på jobb..
    Det är runt den 20-22/11 nångång...
    Men jag lovar att hojta här!
    (jag är alltså inte med i filmen alls, men om den kommer att vara som piloten så kommer den att vara jättebra!!)
    Han som filmar har haft en bebis hos oss och blev tagen av vår lilla "värld" och ville göra en dokumentär om den.

• jojoa75

o bara som en liten sidonotering.. Så är det inte min film, har ingen personlig vinning osv osv

jojoa75 skrev 2009-11-02 22:00:28 följande:
    jag vet faktiskt inte vad det kommer att heta, vi har bara fått se piloten som de använde för att sälja in dokumentären hos SVT.Den kommer även att sändas i Norge o Tyskland Den kommer att vara på någon av SVT-kanalerna, har det uppskrivet, men på jobb.. Det är runt den 20-22/11 nångång... Men jag lovar att hojta här!(jag är alltså inte med i filmen alls, men om den kommer att vara som piloten så kommer den att vara jättebra!!)Han som filmar har haft en bebis hos oss och blev tagen av vår lilla "värld" och ville göra en dokumentär om den.
  • jojoa75

nej nu är jag supertrött, bara sovit en timme typ idag, jobbade femte o sista natten förra natten, så nu ska jag vända dygnet snabbt tänkte jag
    Gonatt girls!

• jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:14:06 följande:
    Mårning!Så det regnar hos dig Hade du tatt spisen med dig och flyttat   *ASG* Å jag blir så velig.. Ställt om sååååå många ggr nu att det redan känns so man flyttat ett par ggr *trött*
    Jisses, jag förstår om det känns förvirrande!!
    Är det ett tillräckligt bra bud på huset ni har nu?
    Finns de andra möjligheterna fortfarande kvar? Alltså det andra huset, dagisplats mm?
  • jojoa75
    Flock skrev 2009-11-03 08:27:56 följande:
    ASGARVAR!!!! Alltså var det där på riktigt???????
    Säkert.. finns många original
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15