Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fy bubblan för sura säljare. Mailade en om en auktion jag vann för ett tag sen, har inte fått varan. Fick detta tillbaka:
    hej

när satte du in pengarna? har inte hittat ditt alias på mitt konto, kan vara därför leveransen tar tid.
    men får väl kolla kontot igen.
    säljer ganska mkt på tradera & många som betalar, har man då inte skrivit sitt alias så är det svårt för mig & veta vem som betalt. Går inte riktigt att gissa.

Jag har både märkt med alias och mailat när jag satt in pengar! Jäkla tölp!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 22:04:54 följande:
    och kossorna o kikkid lägger jag alltså inte upp då....så får du meddela på fredag om du ska ha dom eller inte. Kan en pojk ha aquaflower???
    Nej den kan du lägga i min hög
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Milo har feber IGEN! Var ju hemma hela förra veckan! Inatt har den nog varit riktigt hög, han har varit brännhet och legat och snurrat och yrat. Nu var den 37,8... Åh!

• Tjollabolla
    pipsa skrev 2009-10-14 07:41:27 följande:
    Måste bara fråga e han ofta sjuk?Mina barn sjuka hela tiden käns det som.Skönt och höra att det e fler som e det inte bara mina barn.
    Denna terminen har det inte varit alls fram tills förra veckan. Men i våras! Konstant! Minst en vecka/månad sen han började förskolan förra hösten...

Det är ju vanligt att dom blir sjuka mkt när dom går på förskola, framförallt det första 1-1½ året. Sen blir många härdade, men en del blir ju lättare sjuka helt enkelt...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-14 07:38:50 följande:
    jaa jag är bra sugen på både den och den lila till lillebror. men fasiken priset...
    Ja Katvig har verkligen blivit svindyrt samtidigt som andrahandsvärdet har rasat Men undrar om inte dessa kommer med på julkalendrarna? Eller efter nyår iaf...?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-14 08:02:11 följande:
    Morning girls.Har precis lämnat Liam på dagis, idag fick vinteroverallen åka med, 6 minus här idag *brr*
    Huu ja då är det banne mig overall dax! Här är det 1 minus...

Milo kunde va hos min mamma halva dagen idag iaf. SKönt! Så nu ska jag rajsa till jobbet.
  • Tjollabolla

hej flickor!

ÅH ÄNGELN så spännande!!! Hoppas såklart att den lille vill stanna inne liiite till, men det är ju ingen fara om h*n vill komma nu. LYCKA TILL!

• Tjollabolla
    Jes sica skrev 2009-10-14 14:49:41 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 14:46:22 följande: Oj är det 110 söta lilla bubblan har på sig? Då måste nog K oxå ha det nu han var 94cm lång på 2,5års kontrollen för nån månad sen.
    Ja Milo är 94 cm och hans 104 lurv sitter hur bra som helst.... Den är nästan mindre än 98 från andra säsonger.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15