Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

buttelina: söt busig lillebror....vad säger pappan om att lillebror gillar klänningar??
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Incommunicado skrev 2009-10-27 11:08:49 följande:
    den här? gillar den orangea mkt med!
    nej det var inte den jag menade men den är fin den med.....jag menade den som hade röda sömmar på
    dem orange är superfina med.....

vi har nya miniappel som kom i våras och dem är inte alls samma kvalitet som dem tidigare....dem är mer sladdriga som du säger men dem håller ändå formen och blir inte så blekta som dem tidigare blev....har haft gröna och röda miniapple och dem blektes riktigt mycket...
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-10-27 11:18:29 följande:
    Butte:Vilken fin Bia i BT! Han är ju störtskön Och även jag älskar gamla Katvig-favvon är rosa/röda och orange då som var Max första Katvigplagg och som gjorde att jag på allvar fick upp ögonen för danskt(efter att jag sålt den tokdyrt på T )Är inte något upponer på denna www.tradera.com/SMAFOLK-troja-appleprint-midi...På tal om Småfolk så ninjade jag denna igår trots ockerfraktwww.tradera.com/-NY-SMAFOLK-t-shirt-Helt-NY-sota-elefanter-pa-BRA- JULKLAPP-auktion_100746617
    ha ha äpplena är ju upp och ner ju men fina var iaf....
  • melizza

snabb hjälp behövs nu tjejer.....

igår runt 22 - 22,30 gick mina auktioner ut och jag har en köpare som mailade mig 23,45 på kvällen och frågade om samfrakt och hur mycket det skulle kosta och så kunde hon sätta in pengarna på en gång så att hon kunde få sina grejer innan onsdag.....jag svarade idag och sa vad frakten blev och sa att jag skickar så fort jag ser pengarna.....nu vill hon att jag skickar idag fast pengarna inte kommer in förräns imorgon så att hennes dotter kan ha klänningen på en fest på onsdag.....hon menar på att jag kan lita på henne och tro på att pengarna kommer in till mig imorgon. Det handlar om 245 kr....hur skulle ni ha gjort???
    Hon tyckte att om jag skulle svarat på hennes mail igår så hade hon ju hunnit sätta in pengarna igår och jag hade haft dem idag.

• melizza
    THEA och Grodan skrev 2009-10-27 16:12:34 följande:
    Hur ser hennes omdömen ut?
    inga neg iaf
  • melizza
    stökmamma skrev 2009-10-27 16:12:28 följande:
    kan hon inte göra en skaärmdump på insättningen?Lite mycket begärt att man ska kolla mailen 2345
    ja jag var absolut inte vaken kl 23.45 för jag har ju ett jobb som jag måste upp till liksom....men jag tycker att 245 kr kanske är lite väl mycket för att kunna lita på nån....hade det varit 100 kr så hade jag gjort det men...
  • melizza

hej i tråden!!!

Ser att datum har kommit......wow vad roligt

• melizza
    Tjolla: GRATTIS till Tjollabiffen   {#lang_emotions_flower}
  • melizza

tjejer var hittar jag badges tröjan emd randiga armar i 116??? som nån sett den nånstans.....*desperado*

• melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:59:08 följande:
    Japp-priserna är ok.Dock har de ju höjt aningens på det mesta men ska man ändå handla så sparar man på att köpa det på Gekås
    jag ska till Gekås den 21 nov.....det ska bli himla kul....köpa mest julklappar
    min gubbe frågade om jag skulle köpa massa kläder och jag bara skrattade och sa att där finns inte molo

har bombat BT {#lang_emotions_embarassed} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15