Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:41:29 följande:
    Flowerpowermama: Vilken underbar kombo med småfolk o katvig din tjej har. Så söta barn du har, trots deras maskeradkläder. Melizza: Åhhhhhhhhh vad jag älskar de där byxorna. Så fort det är rea skall jag köpa dem till Svea. Så himlans fina!incommunicado: Söta barn i molo du har! De är verkligen super lika. Liljan o loppan: Åhhh vad fina katvigkläderna är på Maia. Härliga höstfärger!
    menar du dem lila molo velourisar eller

dem är så underbara och håller sig så fint i tvätten....jag köpte dem på 25% nånstans när det nu var nåt erbjudande som kom...
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 15:45:29 följande:
    Ja de är underbara. Måste ha dem i större stl. Men finns ju inte ja just det Svea har flera av molos muddvelourisar, rosa, gröna, mörklila, grå... Bästa byxorna absolut!
    jag har med rosa, grå och dessa lila nu då men skulle vilja ha fler
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-03 13:55:17 följande:
    www.tradera.com/NYa-leggins-tights-MOLO-stl-1...kunde inte låta bli
    snygga!!

jag vågar knappt gå in på T nu när slantarna måste sparas till dkk :-P
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-03 14:13:01 följande:
    hehe jag har ju redan växlat så det som är på kontot kan man shoppa för men vill ju spara till molo vårnytt eg
    när kommer vårnytt???
  • melizza
    Quiet thoughts skrev 2009-11-03 19:33:01 följande:
    Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni.Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova...Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer ><Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala.taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara.Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis.Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...
    usch vad hemskt......jag vet inte rikitigt vad man ska säga men stackars lilla Lova

*massa kramar till er*
  • melizza
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-04 10:04:22 följande:
    åååå sova nu blev jag avis...och super fina bilder i BT mååååånga timmars väntan kvar hur ska vi orka
    många långa timmar att vänta.....jag vill mest se vad som finns där....ska ju dit på lördag

tror det blir många dalmatinisar
  • melizza
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:10:01 följande:
    tack! ja, ma får sova när man kan, nattetid blir det max 5 tim fördelat på 2-3 pass, INTE kul.   om de inte sålt slut i våras? Fast de har nog sytt upp mer... ja, det är så många av de gamla printen  - kor, cuba m.m som jag är tokig i - nästa storlek DÅ ska grabben ha kossor på sig! *längtar* Ha har 56 nu och kossorna är i stlk 62.
    jag hoppas kunna hitta några sådana fina gamla godingar som kossor, bambi, lamm, kaniner, uttrar och änglar men tror inte det finns lika mycket i dem storlekar jag vill ha 110-116-122
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-11-04 11:16:32 följande:
    Hej hoppIdag tog vi en riktig sovmorgon, sköööööönt. Slappar lite vid datorn för sen blir det stor städning, imorgon ska vi ha våran första bebis fika här hemma.Några shyssta reor nånstans? Jag är SÅÅÅ shopping sugen idag.
    skönt med sovmorron när man måste vakna flera ggr på natten för nattamning

mysigt med fika men ni har väl haft släkt o vänner hemma som sett lilla stumpan förr eller är det första gången alla får se henne??
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-11-04 11:20:53 följande:
    Aha, har inte kollat in slag tråden i år.
    butte
    ronya
    1 och 1
    flock
    lilja
    everlonn
    thea??

det är dem jag kommer ihåg nu iaf *guldfiskminne*
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-11-04 11:22:54 följande:
    Ojaaa, fast inatt vaknade hon bara 1 gång så jag känner mej riktigt utvilad idag. Nej alltså vi har ju haft en massa besök men vi är ett gäng som fått barn nu i oktober som ska träffas varje torsdag, ska bli så mysigt att se alla bebisar.
    jaha ni ska fika med andra mammor....mysigt och kul att träffas med andra med bäbisar

det är knappt man hinner prata för alla ha fullt upp med sin bäbis men det är ändå himla kul att ses

vi är tre mammor från min mammagrupp som ff träffas emellanåt och det är himla kul och nu när dem är så stora hinner man prata lite mer eftersom barnen leker med varann medans vi mammor fikar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15