Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej tjejer! Funderar på en grej.. Milla blir ju 1 i mars, och till sommaren borde hon eventuellt ha 86 i klädstorlek. Visst borde hon då kunna ha 92 i molo linnen? De är väl rätt små i storlek? {#lang_emotions_dreamer} Hoppas!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 17:04:25 följande:
    Nej det tror jag inte Svea är 90 lång o linnena i 92 är stora på henne. Problemet är ju att armhålorna på linnet blir så stora. Svea blev två i september. Så skulle nog satsa max på 86 i linnena.
    Åhhh, blä vad trist. Men linnena finna väl bara från 92? Måste kolla i den berömda BVC boken hur långa Milla " borde" vara nästa sommar
    lillronya skrev 2009-10-28 16:57:50 följande:
    Det tror jag att hon kan.
    Jag väljer att tro på dig då
  • solouniko

Haha, nästa sommar då Milla är 15 månader (i juni) beräknas hon vara 76 cm om hon följer sin kurva Kanske 92 är liiite stort då ja. Men det gör ju iofs inget om linnena är lite långa..

• solouniko

Fast om hon inte kan ha linnena till sommaren så kan hon nog ha de nästa, för då borde hon vara ungefär 89 cm. Så det är ju inte hela världen

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 17:18:16 följande:
    Jag tror hon kan ha det. Milo har haft 104 i ett par linnen i sommar och han var då 90-94 cm. Dom är så tajta.
    Jag hoppas på det! Har hört av så många att dom är små i storlekarna så jag håller tummarna för det
  • solouniko

Jag röstar på svarta byxor

Och lilla ärtan.. hmmm det var inte det lättaste! Nr 1 kanske, eller pussel med gröna klänningen. Skitsvårt verkligen!

• solouniko

Halloj! Usch ännu en dag med 40 graders feber, hoppas hon blir piggare snart så vi tar oss ut.. Ikväll ska iallafall mamman och tröstshoppa lite på klubbkväll Tror det blir tågsuiten och ESL hängseljeans iallafall, säkert nått mer också. Det blir kuuul!

• solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 13:11:23 följande:
    Å stackars liten   *kryapådigkram* från oss
    Tack! Vilken sjuuuk människa du råkat ut för alltså {#lang_emotions_djavulsk}
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:12:51 följande:
    oj har hon så hög feber *krya på henne kramar*
    Jo men nu har vi fått lite medicin så febern ska hålla sig under 38,5 iallafall. Tråkigt att lillebror också är sjuk. Verkar vara måånga som har sjuka barn just nu {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15