Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Liljan: Du verkar ju inte ha det alltför roligtnu heller Hoppas lillebror stannar kvar ett tag till i magen!

• Jes sica

robotar eller hajar te Kevin hjälp pliiiiiise

• Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 10:16:04 följande:
    Godmorgon...oförändrat läge här. Fortfarande blödningar o läkaren vill inte ens undersöka mig av risk att påverka...ska bara ligga här platt i sängen och har fått SÅ ont av foglossningen då. Sängen är ju inte direkt skön *suck*Men nog klagat...nu ska jag nog ta o shoppa lite nytt MOLO tror jag...
    Nemen gumman fyyyy va jobbigt. Men nån undersökning måste du väl få?? För å se så det inte kommer från moderkakan eller så.
  • Jes sica
    Buttelina skrev 2009-11-27 10:20:54 följande:
    när man har svårt att bestämma sig så lillebror sa HAJARNA mamma
    saturnina skrev 2009-11-27 10:21:32 följande:
    Här är min lista:1. Hajar2. Cars3. RobotarFast i mina ögon är robotarna är finare än carsen, men jag tror carsen blir mer poppis hos småpojkarna.Hur som haver - alla verkar bli superpoppis så jag valde att bli hysterisk och köpte allihop.
    Det blidde hajarna. Åhhhh tuffa mamma
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 10:25:13 följande:
    det kollade de i onsdags och blödningen kommer från tappen...därför vill han inte in o påverka att den utplånas snabbare av att han är där o pillar...Fick en utskällning i morse för att jag gick ut i köket...5 meter från mitt rum men ajaj det fick jag absolut inte...men jag bara MÅSTE få sträcka lite på benen...höfterna och ryggen gör SÅ ont o vad är värst, smärtan som stressar upp mig eller att jag tar några steg fram o tillbaka??
    Okej men va bra att det inte kommer därifrån men jag förstår dig ändå. fyyy o bara ligga sådär när man har ont!
  • Jes sica
    saturnina skrev 2009-11-27 10:25:20 följande:
    Bra val!!!!  Eller jag menar bra haj.Moahaha, vilket dåligt skämt.
  • Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-11-27 10:40:24 följande:
    BRA VAL! Jag går och tittatr på dom med jämna mellanrum för dom är sååå coola Starsen passar verkligen bra ihop med printet på den tröjan. Urfin till jeans eller turkosa velourisar!
    Ja jag tror det blir jättesnyggt med turkosa velourisar till Köpte ett par på kappahl häromveckan och jag tror de blir superbra till!
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 10:41:53 följande:
    men fick dina barn i armen?? Maia gav de i låret...de sa att det var bästa stället på barnen... vilket ju inte var så roligt för sköterska + ta av byxorna på Maia = gallskrikande hysterisk unge som tror de ska göra något helt annat...Hur är det nu? Vilka ska ha en 2a dos?? Har ju gått över 3 vcekor sen Maia fick...har för mig att hon egentligen ska ha en dos till, vad händer om det dröjer 4 veckor innan hon får den??
    Här får barnen som är under två år i benet alla andra i armen.
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 11:35:01 följande:
    8 par kavatskor (Maia, lillebror+kusin), 3 par adidas (Maia + kusin) och 1 par finskor till Maia Sen lite kläder och ett par stövlar till mig o lite annat smått o gott *nöjd*Tack Karmasus
    Oj shit vilken rabatt Men är det rabatt på allt adidas eller bara vissa saker?
    Hur mår du nu förresten?
  • Jes sica
    ängeln83 skrev 2009-12-03 12:17:40 följande:
    GodmorgonVart ser ni Kavat skorna hos Ellos? Eller är dom slut?
    Jag hittar inga jag heller!!
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 13:43:21 följande:
    57 auktioner i prolistern *pust*Får väl bli sista listan på ett bra tag för sen kommer ju alla julreor o då brukar T gå skit (börjar ju gå dåligt redan nu) så då får man väl vänta till Februari med resten.Hur fasen har jag lyckats köpa på mig två par lammbyxor och 2 par regnbågsbyxor i samma storlek till lillebror *snurrig*
    vilken storlek har du lammena i? Måste till min framtida plutt juh!
  • Jes sica
    4blevde skrev 2009-12-03 14:04:35 följande:
    Tror ni att molos fleece jackor med vantfickor går bra på tradera nu? Eller är bättre att vänta till efter jul?
    Jag skulle väntat till feb-mars
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 14:18:14 följande:
    62
    Nya eller begagnade?
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 14:20:59 följande:
    nya båda två, det är just det som är så illa Hur lyckas man liksom???
    boxa mig om du vill
  • Jes sica

Hej tjejer! Vilken skitdag! Illamåendet blir bara värre ochvärre hemsk växtvärk och jag vill bara sova och sova!!!

• Jes sica

Fy f*n vad livet är orättvist!!!! Fick missfall igår!!!

• Jes sica
    Tasha78 skrev 2009-12-09 10:47:48 följande:
    Jes sica skrev 2009-12-09 10:47:01 följande:
    beklagar så hemskt
    lillronya skrev 2009-12-09 10:49:06 följande:
    Men näää. Kramar
    Everlonn skrev 2009-12-09 10:49:42 följande:
    Kramar om!!! Livet är så orättvist ibland
    Tack tjejer!!! Känner mig helt tom just nu!! Det enda som finns kvar är det jäkla illamåendet!!
  • Jes sica

Hej tjejer! Inte shoppat nåt alls på sistone så det är väl dags att ta itu med det innan shoppingkontot svämmar över Några roliga erbjudanden just nu?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15