Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-15 20:20:09 följande:
    Jag hade dålig koll innan men nu i kombination med amningshjärnan så är jag helt körd Det är inte mycket som funkar där uppe just nu- ikväll skulle jag posta paket,handla mat och hämta DHL paket- jag lyckades ju få paketen på lådan iaf och en påse godis till mig med hem men maten och DHL paketet är kvar i affären
    Du har ju iaf amningshjärnan att skylla på
  • Jes sica

Olivers Mamma skrev 2009-10-16 09:52:17 följande:

Har inga bilder där... Jag äääääälskar ju NS, har nog uppemot en 20 par byxor/jeans hemma just nu På de bruna byxorna blir N:et lite avskavt typ itvätt vad jag hört men det ska tydligen va så.På vissa röda tröjor har vita kantband blivit lite rosa men det är inget krångel om man skulle behöva reklamera det (såvida de inte sagt det när man köpte plaggen)
    20 shit!!! Vi klarar os bra med fyra till varje
  • Jes sica

Olivers Mamma skrev 2009-10-16 09:52:17 följande:

Har inga bilder där... Jag äääääälskar ju NS, har nog uppemot en 20 par byxor/jeans hemma just nu På de bruna byxorna blir N:et lite avskavt typ itvätt vad jag hört men det ska tydligen va så.På vissa röda tröjor har vita kantband blivit lite rosa men det är inget krångel om man skulle behöva reklamera det (såvida de inte sagt det när man köpte plaggen)
    En liten bild på de underbara jeansen är ju et krav
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-10-16 16:00:40 följande:
    Tack Då kör jag på detDu vet inte vad blomprintet som jag frågade om innan kallas Är det Flower?
    vilket är det? Finns ju ett som heter flower.var väld et som kom säsongen innan aqua flower om jag inte minns fel.
  • Jes sica
    Pimm skrev 2009-10-16 16:13:15 följande:
    Fin och vilket lågt pris...synd man inte har bebisbebis längre:( då hade jag slagit till med en ninja:)
    Men alltså 36kr i frakt??
  • Jes sica

Hej flickor? Vet ni om/när det blir molosalg?

• Jes sica
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 13:29:21 följande:
    upp med hakan? :-Ogick igenom en akut skrapning efter ett misfall i vecka 8 i går. Sitter bara o stor gråter hela tiden
    Men stackar stackars dig Vet hur det känns. Kramar!!
  • Jes sica
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 13:36:44 följande:
    Tack, behöver många kramar, detta är det jobbigaste jag någonsin gått igenom.
    Jag gick igenom ett mf mellan barnen så jag vet orecis hur du känner dig. Gråt ut ordentligt.
  • Jes sica

THEA och Grodan skrev 2009-10-20 13:46:34 följande:

He he , nu är jag 100% säker Sååå glad, nu skall bara 12 veckor svepa förbi i ett naffs så kan jag kanske koppla av lite sedan SORRY FÖR OT, men jag har väntat så länge
    åh grattis

Vi har nästan bestämt oss för att försöka med en trea
  • Jes sica
    nikki2006 skrev 2009-10-20 13:48:53 följande:
    nästan
    Ja haha jag har gubben skaalltid tänka igenom allt så läänge. Men han verkar ha bestämt sig nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15