Flock skrev 2009-12-15 16:24:08 följande:
Ingen skiva i datorn. Vilken tur att jag förstod att det inte stod rätt till med pilarna. Och stort TACK till dig som hjälp mig bena ut allt detta!! Fy, vad man hade gråtit om datorn kraschat och man tar fram den externa hårddisken och ser att det inte finns en enda bild..
Ja vilken tur att du reagerade

Flock skrev 2009-12-15 16:32:22 följande:
HAha, det där kan verkligen vara på gott och ont. Min stora tjej började välja kläder tidigt och alltid skött det bra.. Men min stora kille har oxå kört Max-grejen (bestäm du) Nu när han är elva år har jag precis lyckats få honom att välja kläder själv varje dag.. Sista killen här är det mycket vilja i och vissa nätter ska han sova i NS skjortan och nu för tillfälligt är det bara muminpyjamas som duger, hela dagarna.. Vet faktiskt inte vilket jag föredrar
Än så länge funkar det och alla är nöjda! Å andra sidan så är jag petig med det mesta så jag lär väl ha ett finger med i spelet länge

Zvartaliljan skrev 2009-12-15 16:37:28 följande:
nej det
bt är ju på gränsen, över 140/90 så är det ju för högt så detta var precis så jag klarade mig. Men med tanke på att jag hade 166/95 när jag blev inlagd så är det ju ändå en klar förbättring Ja lillebror SKA stanna över nyår!
Vad skönt att det går åt rätt håll

Klart att lillebror väntar in 2010...du har väl sagt till honom att göra det