Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-16 17:05:22 följande:
    Hej flickor! Hjälp mig, vad hette den ´katten som kråkan letade efter igår? Jag tror det var den min moster ringde och stimmade om...
    FurReal  lulu tror jag..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-16 20:25:05 följande:
    köp du till växa lådan
    Då lär maken bli helt galen Men vilket köp-nu
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-16 20:58:08 följande:
    vadå 52kr med dhl?? En serietidning går väl LÄTT ner i Dhls kuvert för 33kr (eller vad det nu är, runt 30) om han nu måste skicka försäkrat! Han måste ju ha högre traderaräkning än vad han får in med de utropen....
    Säljaren är helt ärlig med att han tar ut extra avgifter som bakas in i frakten eftersom Tradera har ändrat sin provision
    Med en kronas utrop får man ingen osåltavgift
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-16 21:12:15 följande:
    Vart läser du det? jag hittar inget han skrivit om det...inte i fraktvillkoren heller. Just det, de har ju tagit bort orsåltavgiften vid 1kr *glömt*
    Jaha.då har säljaren tagit bort den infon nu då..
    Säljaren har nämligen diskuterats i Traderatråden, jag har även anmält honom till Tradera eftersom något är ju snett när detta tillåts! Den som drabbas i längden är köparen
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-16 21:31:18 följande:
    *gjort bildback-up* Min dator fick ett spel. Den stägnde plötsligt av sig och ville inte starta igen. Först vid andra försöket att ta ut och sätta i batteriet gick den igång. Första åtgärd var att fixa back-up på alla bilder som jag inte hade det på. Om jag lägger en bild på pytte i mitt galleri, vill någon hjälpa mig att lägga in i bildtråden?
    Jag hjälper
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-16 21:59:54 följande:
    men många tar ut extraavgifter el syftar du på något annat? *nyfis*
    Jo men det är skillnad på 2-5 kr jämfört med 30-40kr som denna säljare gjorde(gör?).
    Detta eftersom han inte vill riskera osåltavgiften om den skulle gå som osåld för 40kr..Har man så pass många auktioner ute så blir snabbt dessa småsummor ett helt hav
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Buttelina skrev 2009-12-17 08:17:26 följande:
    god morgon tjejer idag är det julfest på barnens dagis! och så har det snöat så barnen är såå lyckliga ska bli kul att gå ut i snön!! kom på att det är sista dagen barnen går på dagis imorgon och jag skullev ilja köpa en liten present till fröknarna ...vad brukar man köpa dom är hmm 8 st (3 på vaje avd+ mattanten+ 1 resurs) det är ett öppet dagis så jag kan inte bara köpa till min avdelning.. hmm
    Det var vi på igår-vi stod och tittade på när de andra barnen sjöng julsånger...allt medan Max satt på andra sidan gården i ett lektorn och skrek N E J

Vi gav glögg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15