• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Greksmurfen

godmorgon....maxen tyckte det var daax att stiga upp tidigt idag...fyy på han.. tyckte han kundetagit sovmrgon med tankepå  att ja g gcik å la mej sent =P...

stavar somen kråka ...skyller på trötthet :)....

mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-11-12 08:08:45 följande:
    www.smavi.se har finfina erbjudanden på småfolk mm
    meeen fel tråd ju {#lang_emotions_dreamer}
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-11-12 08:09:20 följande:
    meeen fel tråd ju
    Nej, helt rätt tråd
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-11-12 08:10:27 följande:
    Nej, helt rätt tråd
    hahah sant i och för sig {#lang_emotions_dreamer}
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-11-12 07:46:19 följande:
    hihi, kan inte låta bli att svara på detta Jag hade ingen mage med första barnet, gick i mina vanliga tighta jeans tills det var 3 veckor kvar. Var till och med och badade i bara bikini i åttonde månaden och ingen såg att jag var med barn Men visst sjutton KÄNNS det, finns inte en chans att jag skulle kunnat missa det.Men det samma hände min svägerska. Hon fick helt plötsligt jätteont i magen och åkte till akuten, kom hem några dagar senare med bebis Men jag fattar inte heller hur man lyckas, måste ju vara nån form av förträngning
    Fast jag förstår att man inte känner ngt.  Milo kände jag knappt i magen! Hade jag inte vetat att jag var gravid och ansträngt mig för att känna, så hade jag lätt kunnat missa det. Jag hade moderkakan fram och jag fick verkligen anstränga mig för att känna honom varje dag som man "ska".
    Men med detta lilla trollet är det HELT annorlunda! Jag känner det konstant, hela tiden och det är som natt och dag från när jag väntade Milo. Då var jag alltid orolig över att jag knappt kände av honom...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 08:15:03 följande:
    Fast jag förstår att man inte känner ngt.  Milo kände jag knappt i magen! Hade jag inte vetat att jag var gravid och ansträngt mig för att känna, så hade jag lätt kunnat missa det. Jag hade moderkakan fram och jag fick verkligen anstränga mig för att känna honom varje dag som man "ska". Men med detta lilla trollet är det HELT annorlunda! Jag känner det konstant, hela tiden och det är som natt och dag från när jag väntade Milo. Då var jag alltid orolig över att jag knappt kände av honom...
    Ja, jag har ju haft barn som verkigen känts, har sett ut som alien bodde i min mage
    Mamma till Nora, August och Ella
  • LA Woman

Godmorgon

Fortfarande hemma, börjar bli orolig att det är sjukdomen med knorr jag drabbats av... Matilda ska vaccineras idag men i morse var hon täppt i näsan och snorig så nu vet jag inte om hon får ta sprutan. Är nervös att barnen ska bli sjuka, jag har ju haft Felicia hemma hos mig hela veckan. Usch va jag hatar sånt här!!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15