• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:41:12 följande:
    Hej töser Det var jobbigt o jobba försöker se upptagen ut framför datorn ist Hur är allt här? Någon som har pratat med Anna de senaste två dgr?
    Men hej! Hur är det med er? Hur är det med skatten???

Anna var här inne en runda igår, hon är kvar på sjukhuset och håller på med massa utredningar
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-11-12 11:35:51 följande:
    Ja, feber, förkylning, muskelvärk, hemsk kosta och tung andning typ...
    BLÄ!!! Låter ju som svin. Hoppas nu att de har något som hjälper
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:37:11 följande:
    Hehe, näe, jag försöker oxå hålla mig. Ser verkligen fram emot kalendrarna i år
    Har lite ångren att jag köpte lurv overallen till Meja till ord pris men jag var så rädd att dom skulle börja ta slut så jag vågade inte vänta. Men nu blir det inget mer.

Ojaaaa, tänk vad massa fint du kan shoppa nu
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:42:28 följande:
    Men fy! Låter nästan som hur det började med för Oliwer innan han blev riktigt dålig, bra att de kollar upp! Hoppas du snart mår bättre!
    Nämen!

Vad har hänt med Oliwer?
  • LA Woman
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:42:28 följande:
    Men fy! Låter nästan som hur det började med för Oliwer innan han blev riktigt dålig, bra att de kollar upp! Hoppas du snart mår bättre!
    Hur är det med honom nu? Alltid värre när det är barnen!! Jag är ju mest rädd för att jag har smittat barnen, har ju haft Felicia hemma hela veckan!
  • seadwarf
    SmillaMilla skrev 2009-11-12 11:34:56 följande:
    Åhhhh hon är ju sååå himla söt!!!

Måste visst fixa plus igen ;p

LA Woman - Krya på dig!

Skatten - Hoppas Lillen är bättre *kram*

Sänder några tankar åt Bubblan med!! Och åt Quiet Thoughts lilla Lova...

Hoppas ni andra mår bra!

Här blir det inte mycket shopping.. måste ha jobb!! Har inte ens fått ordning med a-kassan än...

Massa fint från salgen har man sett i BT iaf :)
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:44:27 följande:
    Men hej! Hur är det med er? Hur är det med skatten??? Anna var här inne en runda igår, hon är kvar på sjukhuset och håller på med massa utredningar
    Hej
    Jo det är bättre, han är på benen om än lite tagen fortfarande.
    Mamman är fortfarande i chock tror jag ... Tänk att jag skulle varit i dk , sambon tyckte jag skulle åka och i vanliga fall hade jag ju stuckigt i samma sekund men nu tyckte jag inte det kändes "rätt" i magen - så händer det här {#lang_emotions_surprised} *obehagligt*
    Än en gång är det bevisat att man har den s.k modersinstinkten av ngn anledning!!

Nej men uj då stackars Anna Häromdagen trodde hon ju att hon skulle vara på benen kvickt. Har de inte kommit fram t ngt än?

Hur är det med dig, Milo och magen?
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-12 11:53:21 följande:
    Hej Jo det är bättre, han är på benen om än lite tagen fortfarande. Mamman är fortfarande i chock tror jag ... Tänk att jag skulle varit i dk , sambon tyckte jag skulle åka och i vanliga fall hade jag ju stuckigt i samma sekund men nu tyckte jag inte det kändes "rätt" i magen - så händer det här  *obehagligt*Än en gång är det bevisat att man har den s.k modersinstinkten av ngn anledning!!Nej men uj då stackars Anna Häromdagen trodde hon ju att hon skulle vara på benen kvickt. Har de inte kommit fram t ngt än?Hur är det med dig, Milo och magen?
    Usch!! Men vad tror dom det var då? Obehagligt att bli så sjuk, så fort! Tur att du inte åkte Hoppas han kan vila så han piggnar till, det tar ju så hårt på dom små när dom blir sjuka...

Jo, dom trodde väl det. Hon skrev att hon var yr. Hon var bara inne en liten stund, sen var det jobbigt för ögonen Hoppas verkligen hon blir bra igen, fort. Det var ju en himla tur att hon inte fick stroken på salgen eller när dom satt fast med tåget mitt ute i ingenstans! *usch*

Vi mår bra! Jag är helt sjukskriven nu och Milo är på dagis mellan 9-14 om dagarna. Dötrist att bara sitta här, men man har ju inte så mkt val.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-11-12 11:49:42 följande:
    Hur är det med honom nu? Alltid värre när det är barnen!! Jag är ju mest rädd för att jag har smittat barnen, har ju haft Felicia hemma hela veckan!
    Han var på benen när jag åkte hemifrån och nu messar sambon att han är rastlös och river allt - så nu är nog min lille huligan tillbaka låter det som

Ja fy hoppas barnen klarar sig!! Som liiite tröst kan jag säga att varken jag el sambon har ngr symptom trots att läk trodde vi skulle bli lika dåliga, håller tummarna stenhårt att du snart mår bättre och att barnen jklarar sig!
    SmillaMilla skrev 2009-11-12 11:48:44 följande:
    Nämen!Vad har hänt med Oliwer?
    Han insjukna snabbt som ögat i vad de trodde var svininfluensan, reagerade varken på tilltal el beröring när vi kom in till akuten
    Trodde inte en så liten knatte kunde vara så dålig *lilla krake*
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:59:12 följande:
    Usch!! Men vad tror dom det var då? Obehagligt att bli så sjuk, så fort! Tur att du inte åkte Hoppas han kan vila så han piggnar till, det tar ju så hårt på dom små när dom blir sjuka... Jo, dom trodde väl det. Hon skrev att hon var yr. Hon var bara inne en liten stund, sen var det jobbigt för ögonen Hoppas verkligen hon blir bra igen, fort. Det var ju en himla tur att hon inte fick stroken på salgen eller när dom satt fast med tåget mitt ute i ingenstans! *usch* Vi mår bra! Jag är helt sjukskriven nu och Milo är på dagis mellan 9-14 om dagarna. Dötrist att bara sitta här, men man har ju inte så mkt val.
    Jösses, tur i oturen för henne! Stackarn!

Förlåt, kan inte annat än fnissa - jag är inte avundsjuk! Minns hur det var att sitta (ok oftast ligga) still sjukskriven och bara vänta på den där lilla bebisen - man blev smått tokig
    Men mår du bättre nu när du får vila?

Ja de testade ju mot alla "farhågor" så det måste varit något virus som slog ut honom rejält fast det underliga är att jag och sambon inte är det minsta krassliga och det brukar ju ändå smitta?! {#lang_emotions_undecided} Men mer än så vet vi inte.

och enligt VC här behövde vi minsann inte komma igen för han har ätit antibiotika och ska då inte vara sjuk {#lang_emotions_yell} (dagen innan han blev så dålig)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15