• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 10:45:05 följande:
    Snart har ni ju en liten bebis att shoppa loss till med. Vad kul! Börjar bli riktigt bebissugen..
    Precis Har handlat en del men det blir ju roligare att handla när liten är född, lite trist att köpa unisex kläder ju.

Oooh, är ni sugna på en till?
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 11:15:02 följande:
    Precis Har handlat en del men det blir ju roligare att handla när liten är född, lite trist att köpa unisex kläder ju. Oooh, är ni sugna på en till?
    Ja det är sant.. Roligare att handla när man vet könet.. Vad tror du då?
    Jag är sugen men min man vill inte ha en till just nu. Han vill att vi ska flytta först.. Men vi ska ha fler nångång i framtiden iaf..
    Hur lång tid har du kvar?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 11:37:50 följande:
    Ja det är sant.. Roligare att handla när man vet könet.. Vad tror du då? Jag är sugen men min man vill inte ha en till just nu. Han vill att vi ska flytta först.. Men vi ska ha fler nångång i framtiden iaf.. Hur lång tid har du kvar?
    Oja, då är det ju mkt roligare
    Jag har hela tiden trott på en pojke till men nu börjar jag tveka lite, känns som det kaaaan vara en flicka där inne
    Jag har typ 5 veckor kvar till BF.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 11:40:23 följande:
    Oja, då är det ju mkt roligare Jag har hela tiden trott på en pojke till men nu börjar jag tveka lite, känns som det kaaaan vara en flicka där inne Jag har typ 5 veckor kvar till BF.
    5 veckor bara. Vad spännande! Gick du över med Liam?
    Jag tror att ni får en liten tjej..
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 11:50:17 följande:
    5 veckor bara. Vad spännande! Gick du över med Liam? Jag tror att ni får en liten tjej..
    Tiden har verkligen gått så grymt fort denna gång, blir väl så när man redan har en buse hemma antar jag
    Naeh, han föddes i v.35.

Ska verkligen bli spännande att se vad det blir.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 11:56:35 följande:
    Tiden har verkligen gått så grymt fort denna gång, blir väl så när man redan har en buse hemma antar jag Naeh, han föddes i v.35. Ska verkligen bli spännande att se vad det blir.
    Så var det med M med. Den graviditen kändes typ hälften så lång som med P. Förutom sista månaden som var en pina..
    Då kanske den här bebisen vill komma tidigare den med?
    Måste nog försöka övertala min man till en till...
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-10-10 11:59:19 följande:
    Så var det med M med. Den graviditen kändes typ hälften så lång som med P. Förutom sista månaden som var en pina.. Då kanske den här bebisen vill komma tidigare den med? Måste nog försöka övertala min man till en till...
    Det har ju absolut varit värre denna gång, speciellt nu dom sista veckorna, men Liam mådde jag ju toppen precis hela graviditeten.

Mm, dom misstänker väl det, är ju sjukskriven halvtid nu eftersom jag haft så mkt sammandragningar och livmodertappen var försvagad ganska så tidigt. Hoppas dock att liten stannar iaf i 2-3 veckor till, sen får den gärna komma.

Jaaaaaa, klart du måste
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-10 11:59:19 följande:
    Så var det med M med. Den graviditen kändes typ hälften så lång som med P. Förutom sista månaden som var en pina.. Då kanske den här bebisen vill komma tidigare den med? Måste nog försöka övertala min man till en till...
    åhh jag med!! är grymt bebis sugen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:03:12 följande:
    Klart Butte ska ha bebis, o du brukar ju vara duktig på att få som du vill ju
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:01:19 följande:
    Det har ju absolut varit värre denna gång, speciellt nu dom sista veckorna, men Liam mådde jag ju toppen precis hela graviditeten. Mm, dom misstänker väl det, är ju sjukskriven halvtid nu eftersom jag haft så mkt sammandragningar och livmodertappen var försvagad ganska så tidigt. Hoppas dock att liten stannar iaf i 2-3 veckor till, sen får den gärna komma. Jaaaaaa, klart du måste
    Lättare sagt än gjort.. Jag gör mitt bästa.. Försöker muta men det går inte så bra..
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:03:12 följande:
    Hur går det med din man då? Börjar han vilja ha en till han med?
    Jag skulle så gärna vilja köpa en massa små suits...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15