• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-10 09:36:32 följande:
    Morning.Jodå, det rullar väl på, allmänt ont men jag kan/vill inte klaga längre då det hänt andra tråkigheter så mina "problem" känns plötsligt rätt så fnuttiga.Aaaah, guuu så jag längtar nu
    Nä men, vad har hänt? Hoppas ni mår bra iaf

Hmm jag tror nog på en grabb! En MiniLiam
    a
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:08:17 följande:
    Nä men, vad har hänt? Hoppas ni mår bra iaf Hmm jag tror nog på en grabb! En MiniLiam
    Ingen fara med oss. Men sambons mamma ska opereras för knölar i bröstet på torsdag, vi vet ju inte än om dom är elak eller godartade eller om dom spridit sej så det är ju lite halv jobbigt nu i väntan. Känns bara så jäkla orättvist för allt går emot henne just nu, och hon är verkligen världens gulligaste och snällaste människa.

Tror du? Jaaa, jag är nog mest inne på det men ändå börjar jag tro lite på en flicka, vet inte riktigt varför, men förmodligen eftersom jag mått helt annorlunda denna gången, då får man ju lätt för sej sånt.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:12:22 följande:
    Ingen fara med oss. Men sambons mamma ska opereras för knölar i bröstet på torsdag, vi vet ju inte än om dom är elak eller godartade eller om dom spridit sej så det är ju lite halv jobbigt nu i väntan. Känns bara så jäkla orättvist för allt går emot henne just nu, och hon är verkligen världens gulligaste och snällaste människa.Tror du? Jaaa, jag är nog mest inne på det men ändå börjar jag tro lite på en flicka, vet inte riktigt varför, men förmodligen eftersom jag mått helt annorlunda denna gången, då får man ju lätt för sej sånt.
    Ja jag har hela tiden tänkt att Liam får en lillebror. Men ja, jag är ju inte världens bästa på att gissa, jag var ju övertygad om att Milo var en tjej och att bebis i magen var en grabb Fast på andra brukar jag ha rätt... Ska bli spännande att se! Har ni namn?

Åh fy vad trist med din sambos mamma... Sånt gör en sjukt nervös och man kommer på hur skört livet är... Hoppas det är bra knölar!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:14:44 följande:
    Ja jag har hela tiden tänkt att Liam får en lillebror. Men ja, jag är ju inte världens bästa på att gissa, jag var ju övertygad om att Milo var en tjej och att bebis i magen var en grabb Fast på andra brukar jag ha rätt... Ska bli spännande att se! Har ni namn? Åh fy vad trist med din sambos mamma... Sånt gör en sjukt nervös och man kommer på hur skört livet är... Hoppas det är bra knölar!
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då
    Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls.
    Har ni några namn?
    Ni skulle på köns ul va?

Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:07:26 följande:
    Klart Butte ska ha bebis, o du brukar ju vara duktig på att få som du vill ju
    hehe jaa jag brukar ju det
    Preggi skrev 2009-10-10 12:07:39 följande:
    Lättare sagt än gjort.. Jag gör mitt bästa.. Försöker muta men det går inte så bra.. Hur går det med din man då? Börjar han vilja ha en till han med? Jag skulle så gärna vilja köpa en massa små suits...
    nää han är inte alls med på en till han tycker två är lagom, men vad vet han likosm shoppa minisuits?? jag har redan börjat
    Tjollabolla skrev 2009-10-10 12:08:17 följande:
    Nä men, vad har hänt? Hoppas ni mår bra iaf Hmm jag tror nog på en grabb! En MiniLiam
    jag tror med på en grabb till ängeln och en tös till dig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:18:15 följande:
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls.Har ni några namn?Ni skulle på köns ul va?Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    hoppas inte knutorna är nått farligt!! min mamma har opererat knutor i bröstn huum 4ggr tror jag.. aldrig varit någon fara håller tumsen att det är samma för svärmor
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:18:43 följande:
    jag tror med på en grabb till ängeln och en tös till dig
    haha! Har du redan börjat shoppa minisuits? Vet din gubbe om det?
    ängeln83 skrev 2009-10-10 12:18:15 följande:
    Tror dom flesta tänker på, får dessutom hela tiden höra att jag är en typiskt pojk mamma, inte för att jag vet hurdan man är då Mjaaa...vi är väl sådär eniga om namn, det enda pojk namnet vi kommer på är Melvin, flicknamn så tycker jag Meja el. Nova och gubben håller fast vid Wilma, som jag inte gillar alls. Har ni några namn? Ni skulle på köns ul va? Ja fyyy, det är verkligen hemskt, hoppas verkligen att dom är snälla och att dom inte spridit sej.
    Jag gillar namnet Wilma, det tror jag att vi skulle ta till vår tredje om vi får en tjej till...
    Tycker att det är mkt lättare med killnamn.. Men det lär vi ju aldrig få några ändå... Vi har rätt dåliga odds för det..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-10 12:23:24 följande:
    haha! Har du redan börjat shoppa minisuits? Vet din gubbe om det? Jag gillar namnet Wilma, det tror jag att vi skulle ta till vår tredje om vi får en tjej till... Tycker att det är mkt lättare med killnamn.. Men det lär vi ju aldrig få några ändå... Vi har rätt dåliga odds för det..
    hehe han vet om att jag köpt en plastisock sovpåse, när jag visade den för honom i somras så trodde han en sekund att jag var gravid trodde han skulle döö

men sen för nån vecka sen köpte jag en bambisuit på t, en helt ny
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:25:24 följande:
    hehe han vet om att jag köpt en plastisock sovpåse, när jag visade den för honom i somras så trodde han en sekund att jag var gravid trodde han skulle döö men sen för nån vecka sen köpte jag en bambisuit på t, en helt ny
    Jag har tänkt göra det nångång jag med men jag har inte vågat. Då kanske Fredrik steriliserar sig.. haha
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-10-10 12:20:57 följande:
    hoppas inte knutorna är nått farligt!! min mamma har opererat knutor i bröstn huum 4ggr tror jag.. aldrig varit någon fara håller tumsen att det är samma för svärmor
    Skönt att höra
    Man ställer ju alltid in sej på det värsta lixom. Men det är ju ganska nervöst nu innan man vet.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15