Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-12-22 09:51:14 följande:
    liiiiiiiiila Katvid grön/lila är fin.. och puzzel...
    Ja den är fin Undrar om den skulle funka kanske..
    maugu skrev 2009-12-22 09:53:22 följande:
    Du vinner Ur&skur-där trodde jag att man verkligen visste...eller är det så att vi insnöade tror att alla har stenkoll?Tydligen inte..Vi fortsätter dock med skaloverall,vägrar de tjocka,otympliga varianterna som finns här..
    Hihi ingen aning faktiskt..Dagis är helimpade av att Max är så "tålig" om vill fortsätta vara ute när alla andra går in pga de fryser eller är blöta. Sen har i princip vart enda barn kläder från Gekås på dagis, och inget ont om det egentligen men de står inte pall lika bra i det halländska vädret.Billigt är inte alltid bäst
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-22 11:27:15 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-12-22 11:22:57 följande:
    nya robottröjan, men ska det vara pyttigt bör det ju vara en suit... man kan inte tänka sig att det blir en suit när de anländer??  är det en julklapp som måste köpas nu - ta tågsuit el tröja och byxa, jag är tokig i det svartvitamönstret. eller du, Adrian är kanonfin i sin låtsasstickade suit från molo, ett sånt härligt klipp nu vintertid!  
    Åh vilken söt liten kille och ja suiten är också fin

Vilken storlek har han på den? Jag tycker att börjar nästan se lika stor ut som min Lova{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

God kväll i tråden!

Vad händer här? Jag är shoppingsugen men allt som jag vill ha finns hos shoppar som ännu inte rear..Jag fundilerar starkt på att maila och fråga ifall de inte ska börja rea snart som alla andra{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-12-29 19:43:26 följande:
    Nån som vet vad detta är för typ av jacka? Det står ju att den är varmfodradrad, så det borde väl vara en vinterjacka, nån som sett den live? Har mailat säljaren, men inte fått något svar www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10429...
    Ingen aning men snygg var den{#lang_emotions_tongue_out} Jag tror på vinter just pga varmfodrad iofs..

Tänkte be dig inboxa shoppen som surade gällande ångrad order..Jag ska nämligen ångra mig på ett ställe{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-29 19:56:10 följande:
    Å jag ångrade brallorna nu... Så inboxa gärna mig med...
    Åh där är ju du! Supertack för hjälpen idag
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-12-29 19:56:08 följande:
    hmm, då ska jag nog försöka norpa den till Nora då Inboxar dig
    Tack Inte samma shop som jag krånglar till det för då..Stackars alla webshoppar som drabbas av shopoholics med långsamt samvete
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 21:02:34 följande:
    Vill shoppa en rosa lurv nu men har inte mina andra Pre-Spring lurvar hemma, så snälla hjälp mig med hur dom är i stl. Är dom lika små som i höstas?
    Japp- de är rätt små i storlek tycker jag
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:05:17 följande:
    Maugu- Jösses vilken fin blombody! Åh vad söt Livia (? minne som en guldfisk) kommer bli i den.
    Hörrö Tofflan..ska Noel bli storebror {#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:08:54 följande:
    Vad får dig att tro det?
    Njaee..det "känns" bara så med dina små hintar om att du också ska jaga små suits och annat
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-29 21:11:18 följande:
    Alla glada utrop över speciellt söta flickmolosar, har fått mej att fundera.
    Ja se där Jag är inte ensam om mina aningar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15