Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2010-01-02 20:03:03 följande:
    Jag är sååå sugen på en till nästa vinter... fast de blir som sagt småfolk eller hummel... kanske en regnbåge jacka....
    Jag tycker att Småfolks är såå snygga{#lang_emotions_heart}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-01-02 20:05:43 följande:
    du gillar ju allt från småfolk synd att dom är bruna bara
    Nej nej..inte a l l t men mycket
    Hör och häpna nu då...jag börjar faktiskt tröttna lite så en del av mina gömmor samt Lovas små suits får flytta! Jag måste va sjuk eller nått{#lang_emotions_dreamer}
    Men å andra sidan så tvekade jag inte ett skit när jag sprang på röda snögubbar i en shop så jag ska nog inte säga för mycket
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 20:17:13 följande:
    *mera kronor in till Bubbelmamman*  Går iofs till isolering men ändå
    Isolering värmer nog lite bättre än Molosar
    Buttelina skrev 2010-01-02 20:18:08 följande:
     börjar du tröttna har inte du redan en massa snögubbar fiina är dom
    Ja jag börjar tröttna på att vi har såå galet mycket kläder överallt så att det känns som jag skulle få tradera en evighet för att hamna på en normal nivå.
    Så för att stabilisera status så ska hälften få flytta,växalådorna halveras och jag ska köpa mig en skitdyr matta och annat inredningsroligt för dessa pengar
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 20:24:24 följande:
    Ha ha ha du ska se vår altan dörr Där drar det stormvindar så där ÄR det faktiskt isolerat med Molosar
    Hihi..det kan inte vara värre än vårt ena köksfönster.Där har tidigare brainiacs till knarkare tyckt att det var en ypperligt god idè att borra hål ut
    Dessutom saknar kåken numera element på toaletten så det är nästan så att man får rimfrost i musen när man ska kissa{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-01-02 20:25:33 följande:
    oj shit  vad är det som ryker i växa lådorna
    massor-jag har en hel garderob med saker som rensats ut men det var ett tag sen så jag har inte exakt koll på vad som ryker
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-02 20:29:14 följande:
    Ha ha ha *ASG*    *stackars lilla mus*
    Nej nej..jag brukar kissa ihop med min hårfön Sonens gudfar är vanligtvis en långsittare på toa men här kom han ut rätt kvickt och klagade på förfrusna kulor
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2010-01-02 20:49:31 följande:
    min mamma är rädd att jag skall gå in i väggen, hon har gjort det och aldrig kommit tillbaka. Där vill jag inte hamna Jag har inte råd att ta ledigt, det är det som är problemet. Vi kan inte leva på en lön, det är inte möjligt. Jag har svårt att veta hur jag skall varva ner, några tips???
    Men åååh vilken sits..Jag tycker att du ska gå till doktorn med såväl mage som depression och där igenom få sjukskrivning som ger dig tid och iaf lite pengar för att hinna komma ikapp! Man lever bara en gång och livet är alldeles för dyrbart för att leva som du gör nu
    Stor stor kram{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-01-03 14:11:37 följande:
    Katvig har VIP-lagersalg för BiB-medlemmar 13 jan...
    Nämen ojsan hoppsan då{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-01-03 14:30:12 följande:
    Nämen, låter du intresserad SÖÖÖÖRPRAJJS! Hur som helst, det man kan räkna med är ju sommarens kläder, inkl higsummer - vilka färger var det...
    Jag är ju alltid intresserad av det magiska ordet salg -en av anledningarna till att vi inte flyttar norrut just nu
    M E N jag säger ju varje gång som jag har varit på Katvig att jag inte ska dit nästa gång men det där rearummet låter ju väldans trevligt måste jag säga.. Dessutom är jag desperat sugen på att få slippa hemifrån snart!
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-01-03 14:39:47 följande:
    Äh du får åka hit och gå på cillen-rea med oss istället. Säger som du, efter varje katvigsalg är man egentligen inte så nöjd ändå.
    Jaa visst var det den 7:e?
    Plummy skrev 2010-01-03 14:40:33 följande:
    Hej! Har ni funderat på en norrgående flyt? Var då då? Jag vill såå gärna på Katvigsalg! Men du vet ju hur långt jag har att åka.. fasen åå!! Allt bra annars då?
    Ja allt kanonbra! Men vi har ju bott på samma ställe lite väl länge nu för att vara oss dvs börjar bli dags att röra på sig Men det var sååå mycket lättare när det bara var jag och maken, jobbigt nog att hålla reda på hans stackars förvirrade hjärna..Två ungar som topping på det och jag är förlorad
    Vi får väl se vart vi hamnar till slut...
    Liiite väl långt till Katvig kanske? Hörde att ni har det riktigt kallt nu{#lang_emotions_sealed}
    Stormis skrev 2010-01-03 14:42:47 följande:
    Ha, det vore väl najjs med nåt annat än Willys ? Själv hade jag älskat att dra hemifrån, men det går inte. Hade det varit Molo el Småfolk så hade jag nog övervägt, men inte Katvig... Å andra sidan har det börjat kompltterats med NAN här hemma . Förresten, Varberg 11 el 12 jan? Otto jobbar heldag då. Så jag är desperat efter sällskap
    Ska kolla upp det- allra mest troligt den 11:e för visst är det en måndag?
    NAN is the shit
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-01-03 15:00:12 följande:
    11 måndag jepp. Ingen brådska med att "boka" - här lever vi för en dag i taget... Å du, om du ska flytta norrut så tillåter jag max till Varberg. Kan till och med rekommendera det . Så kan maken ha kvar sitt jobb och vi kan leka hela dagarna !
    Jaaa vilket drömscenario
    Vi har många som tycker att Uppsala skulle vara finfint men jag vete katten om jag vågar släppa västkusten efter alla dessa år{#lang_emotions_undecided}
    Dessutom har vi barnvakter här*guld värt*
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-01-04 09:59:29 följande:
    Nån som vet om Veras Hus håller på att lägga upp rea eller om det som finns är det enda?
    Fick mail om att deras rea startar i butik imorgon och att de kommer lägga upp reavaror på webben när de hinner
  • Smultronhjärta

Äntligen fick jag tummen ur och beställde fina grå/lila lurven
    Konstaterade igår att Lova inte kommer hinna använda 2 nya som vi har så då känns detta köpet lite bättre

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-01-04 10:19:44 följande:
    Om någon här ska på Katvigs rea och har lust att kika på lite åt mig så hojta till
    Alltså...jag är bra sugen{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15