Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-26 19:02:56 följande:
    ska vara ärlig o säga att jag har djävulskt ont just nu så det är därför jag sitter här...behöver skingra tankarna från det onda. Det är inte värkar utan sprutan som ger muskelspänningar o ryggont som F*N! O hela kroppen är som "influensaliknande symtom" som bm så fint förklarade för mig...svettas som en gris o har svallvågor...men detta var sista sprutan iaf sen behöver jag inte få fler *skönt*
    vännen då tappen är fortfarande lika lång?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 19:07:13 följande:
    De har inte kollat idag...säger att de inte vill störa mer än nödvändigt. Ska kolla imorgon. Men det blöder fortfarande hela tiden så jag är ju lite rädd för att den är på väg att utplånas...
    men fy gumman vad jobbigt du alltid ska ha det *kramar*
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-26 19:06:06 följande:
    nu e hela familjen vaccinerad......... men blev nervös nu... var det farligt att vaccinera sig när man är i v 5????de sa inget om det där man vvaccinerade sig =(...... är det ngt ni hört ngt om??
    www.familjeliv.se/Forum-4-47/m48811201.html

de tvistar ju lite om det tyvärr
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 19:11:01 följande:
    Tack det känsn ju som en upprepning hur det var med Maia...min kropp är inte så bra på detta med graviditet helt enkelt...skillnaden är dock att denna gången har jag en laptop iaf När jag låg inne 5 veckor med Maia så hade jag bara en tv med 1,2 & 4an
    haha laptopen är bra att ha håller tummarna att pedro stannar där inne ett par veckor till i alla fall och att ni sen får komma hem snabbt
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-26 19:17:12 följande:
    jag lyckades ju hålla Maia kvar i 2 veckor efter slemproppen gått så jag hoppas på minst det denna gången med...tjurar lite bara för att jag missar så mycket roligt, hade två kalas i helgen och såg fram emot att julpynta hemma Var ju inte hemma förra julen så då fick jag ju inte göra det...löjligt jag vet i jämförelse med mina problem men jag är ändå jätteledsen för att jag inte får göra det nu
    men åhhh förstår dig ändå ju!! klart man vill julpynta och allt det myset
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-11-26 21:03:55 följande:
    Jag var också hoss cillen idag. jag missade dig med 1 timme jag köpte fjärils tunika och hajarna och regnbågs tunika till båda
    BIIIIILD på tunikorna!!!
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-11-26 21:08:52 följande:
    ledsen Jessie sover i det rummet som vi laddar ner bilderna. Men Jessie skall ha sin på imorgon så jag skall se om jag kan fixa bild tills dess. Tog 92/98 till Jessie och 110/116 till Nikki. Skitfina till dalmatiner tightsen
    ihh ¨håller tummarna stenhårt att jag får min inorgon
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-26 21:31:57 följande:
    Ja, du har ju lite ont om väpnisar.
    hehe {#lang_emotions_dreamer} hade bara en tjock juuu måste ha två för jag har två barn

lillebror har jackan i denna gröna färgen sen har vi orange jacka och orange overall *toppen*
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-26 21:38:42 följande:
    Åkejdå...... Låter superfint till jackorna!!! Ibland blir det bara så perfekt - var nog meningen att du skulle hitta den.
    jaa verkligen perfekt!! haft svårt med mössa till den jackan men nuuuu så
    har inte sett den på t innan så hittade jag den nu när det var 3min kvar det var meningen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15