Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ullis 10 skrev 2009-11-26 15:14:59 följande:
    Bra haha! Mer pengar till nytt, eller egentligen utrymme. Pappan här får spelet när han öppnar garderoben - måste rensa!
    haha eller hur min gubbe öppnar inte ens gaderoben längre
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Ullis 10 skrev 2009-11-26 15:21:01 följande:
    Min säger att han får ångest om han nån gång ska välja klädsel:)Olgas.. (dk) laddar upp... inga bilder.. Jisses, jag är som ett barn på julafton...Kan nån ringa min lokala butik o fråga om de fått nåt, jag har frågat efter småfolk hela hösten (har ej anlänt) så jag vågar inte haha..
    oj vad mycket olgas lägger upp!!
    solouniko skrev 2009-11-26 15:24:33 följande:
    Men GUUUD vad mycket fint! Jag bara älskar fjärilarna! Butte - Vilken härlig shopping! Älskar stjärnklänningen, ja och allt annat också
    jaa såå mycket fint!!

tack starsklänningen är underbar
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-11-26 15:51:26 följande:
    villllll haaaa
    ja meeed!! den gillade jag
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 15:58:03 följande:
    Men åååååååå!!! Jag döööööör alltså va mycket fint de kommer Måste skaffa ÄNNU större garderob till Bubblis så e de bara!!
    eller huuuuur sååå underbart!!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 15:59:11 följande:
    Å overaller har dom tydligen gjort i vår ändå!! TJOLLAAAAAAAA!!!!
    jag har redan meddelat henne på msn
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 16:03:56 följande:
    Undrans om det kommer leggings i tjejregnbågen?
    HOPPPAS
  • Buttelina
    Tibell skrev 2009-11-26 16:25:37 följande:
    Hejsvejs!Nu kommer jag och stör er som sitter här och dregglar över molonyheterna .. ;)Men jag har en liten fråga jag hoppas nån kan svara på!Är sååå sugen på en molo lurv overall till minsta tösen som blir en månad på söndag. Hon är rätt liten och ökar väldigt sakta i vikt. I dagsläget väger hon 3660 och är 52 lång. Vilken stl tror ni jag ska satsa på i vinter/vår ?? Just nu har hon en pop windstopper i stl 56 som hon druknar i . Tror ni 62 räcker eller bör jag ta 68??Hoppas nån har tid att svara =)
    jag hade tagit 68. 62 kommer snart vara liten tror jag
  • Buttelina
    Tibell skrev 2009-11-26 16:25:37 följande:
    Hejsvejs!Nu kommer jag och stör er som sitter här och dregglar över molonyheterna .. ;)Men jag har en liten fråga jag hoppas nån kan svara på!Är sååå sugen på en molo lurv overall till minsta tösen som blir en månad på söndag. Hon är rätt liten och ökar väldigt sakta i vikt. I dagsläget väger hon 3660 och är 52 lång. Vilken stl tror ni jag ska satsa på i vinter/vår ?? Just nu har hon en pop windstopper i stl 56 som hon druknar i . Tror ni 62 räcker eller bör jag ta 68??Hoppas nån har tid att svara =)
    alltså du vill att den ska vara till typ mars/april.. ta i så fall 68. då är bebisen ju 5-6månader..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15