• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

saturnina skrev 2009-10-15 18:00:41 följande:
    Ja, det var därför jag köpte det - kunde inte låta bli. Apropå storlekar så blev jag kär i de nya Elodiemössorna och beställde 2 st. Jag mailade babyshop och frågade hur de var i storlekarna. Stora, sa de, gå upp en storlek. Så jag tog 2-3 år. Tror du de passade lillan? Nix pix, passade perfekt på min femåring, så hon är helt överlycklig för de nya mössorna.
    oj.. de va inte lite stora!! så typ st 1 skulle knappt passa heller då??
    som min didrikssons overall jag köpte åt lillan här
    st 80, men passar min 100 cm långa son, med växtmån.. *har bild i galleri*
    sägs att 80 ska passa 80-90 cm långa barn.. hon e 82 o har 86 i kläder eg.. men icke..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

kommer inte in hos dig.. nån som funderat på paket än??

Buttelina skrev 2009-10-15 17:39:01 följande:
    jaa kläderna kommer vara suuperstora!! kanske nån mini idat i strl 44 funkar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    saturnina skrev 2009-10-15 18:09:15 följande:
    Jag menar förstås att de sa att de var små i storleken. Fast de var jättestora
    förstod de
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-15 19:46:10 följande:
    Slänger in en fråga till er experter! Vad heter detta print på "riktigt"?? www.tradera.com/Molo-Bodysuit-racingmotiv-stl... Inte min auktion!
    ferrari nåt mer är det.. jag hade en sån som såldes vidare =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 18:28:55 följande:
    Ooooo!!! Å på vår Mio har dom just nu 70 proc på allt!!! Måste dit i morrn absolut Tackar!!
    vilken e din mio då? ligger vart??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:01:52 följande:
    Ligger i Sickla Hoppas dom har nåt kvar i morgon
    jag e inte så hemma i sthl trakten då..
    sambon åker lastbil dit i morgon bitti, o hem med tom lastbil
    så.. ja.. =))
    men om jag söker så hittar jag inget i sickla, så exakt mer vart ligger det? får fram flera nacka, men vi vet ju ingen adress
    hmm.. alle, köpkvarter.. enligt mio så 13160 i postnummer.. så börjar närma mig..
    *ber om hjälp, adress?* *flörtar med ögonfransarna*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:10:57 följande:
    Undrans hur mycket man ska våga ta med sig till Molo denna gång?  Har fått ihop ca 5000.- på T hittils om alla betalar och auktionerna inte rör sig mer.. Sist växlade jag ju in tolv å de va alldeles för mycket Ska nog handla till syrran åxå denna gång så hon får bidra till resan
    oj.. 12 !!!
    jag hade 5 med.. fick ju lite rabatt med, så tyvärr pengar med mig hem.. ca 800 dkk!!!
    o de stängde så hann int ein igen =(((
    men ska nog ha med liite mer nästa ggn.. .-D
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:18:39 följande:
    Nacka, Järla sjö Gustaf de Lavals torg 3. Kör järlaleden, ligger mellan Sickla köpcenter och Nacka Forum. Buss 404-422 Järla Stn. Saltsjöbanan Saltsjö-Järla.  Nackas hämtlager ligger i Årsta, Ostmästargränd 3, 12064 Årsta. Vår butik kan ej från 2009-10-01 expediera e-beställningar från kund. Vi ber dig att skicka e-beställning till kringliggande butik. Öppet. Mån-fre Lör Sön 10-19 10-17 10-17 Hämtlager Mån-fre Lör 08-19 10-17         Tel. hämtlager: 08-556 185 56   Klicka här för att se karta till hämtlager. Tel. 08-556 185 50 [email protected]">[email protected]
    {#lang_emotions_kiss}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:24:15 följande:
    Tycker 5 är rätt lagom.. Jag handlade bara en massa som egentligen va onödigt, kul va det ju självklart   Men nä... Väldans onödigt!!
    men om jag har 3 o handla till då?
    nä.. handlade till alla sist med.. dock e stora dottern inte så förtjust i sitt molo =((
    tror flower med lila-vita armar e använd typ 3 ggr!! =((
    däremot sonen älskar sina.. om de är tvättade o hänger i garderoben så är de det första han tar speciellt motorcross... *som tyvärr börjar bli liten!*
    får se exakt hur mycket jag lyckas skaka fram..
    hörde nåt löst rykte om att den ev ska va i slutet av nov??? *salgtråden*
    då hinner jag iaf skaka fram mer

sist la jag ju tillbaka en del jag ångrade.. visste inte om jag hade pengar *visste inte att jag skulle få 6 plagg plus rabatt på småsaker*
    o vill  inte lägga tillbaka igen
    mer än vanlig rensa då..

ohh.. hoppas hoppas det blir salg..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:32:03 följande:
    Å till tre, fy va skojsigt   Jag hade ju bara Bubblis och Bella då som ville ha linnen o nån lurv.. Nu ska jag ju bebis shoppa till syrrans lilla tös å det ska bli riktigt roligt, massa små suits och bodys... Varför skulle de inte bli salg? Har jag missat nåt?
    nån pratade om att de inte visste?
    att vårens kollektion hade gått så bra så de inte visste hur mycket de hade på lager o inte tyckte de va lönt ? *nåt sånt*

e nog sista gången jag kan köpa body nu isf..
    o suits..
    lillan har 86 nu ju.. o body börjar bli lite precis på henne.. sitter lite tajt..
    men klänning kan hon ha i 80 än
    så ska bli nytt för mig med o gå på större stl till henne
    jaja.. märker när det kommer salg
    måste ut med fler saker på t o blocket.. har en vagn iaf som en har tingat, så några kr där o spara .-)
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15