Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Å nu ser jag postis komma smygande åxå {#lang_emotions_laughing}

Hoppas på lurvigt paket!!

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Tur jag tog 110 på lurvarna!! Sitter ju jättebra trots att hon bara är 95 cm {#lang_emotions_surprised}

Glasögonen är alltid på... "alla rummen ser nasiga ut mamma"

• RååSa BuBBlan
    Jes sica skrev 2009-10-14 14:49:41 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 14:46:22 följande: Oj är det 110 söta lilla bubblan har på sig? Då måste nog K oxå ha det nu han var 94cm lång på 2,5års kontrollen för nån månad sen.
    Japp!! 110 är det otroligt nog
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-14 14:51:40 följande:
    Vilken sötis! Ja, den passade ju jättebra! Det får nog bli 110 om jag köper några fler åt Elias, men här har vi börjat använda vinteroverallen så jag tror inte det blir några fler fleecar denna höst..
    Ja, tur jag hann ändra allihop!! Hade aldrig kunnat gissa att vi skulle kunna ha den storleken, men men

Vi använder fleecen rätt mycket än faktiskt, dels under skal/regnkläder och sen när vi åker bil.. Sen finns det ju lite att växa i så dom hänger med till nästa höst, HOPPAS JAG   *växer som ogräs här*
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-14 14:53:03 följande:
    Gullig hon är bubblan :)Jag har fått lurvigt paket idag så du vet, dock har min postis slutat tagit med mina paket så får hämta det imorgon.. *sur på postis*
    Å det där paketet får INTE plats i lådan de låååvar jag   *stort o lurvigt*

Hoppas du blir nöjd med dom, vi hann inte ens använda dom
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 14:53:21 följande:
    Ja Milo är 94 cm och hans 104 lurv sitter hur bra som helst.... Den är nästan mindre än 98 från andra säsonger.
    Vår ljusgrå som Liljan knep åt mig på salgen är en 104 och den är mycket större än denna i 110!! *enorm skillnad*
  • RååSa BuBBlan
    Jes sica skrev 2009-10-14 14:58:17 följande:
    Blir helt knäpp på det här med molostorlekar ju!!
    Jo tack

*förvirrande*
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-14 14:59:48 följande:
    Våra kommer inte räcka till nästa höst, inte ens till våren skulle jag tro. Barnen har vuxit hur mycket som helst ju!
    Mmmm.. Dom växer som ogräs de små liven {#lang_emotions_heart} Jag trodde vi skulle ha våra 92:or till våren   Ha ha ha... En månad räckte dom
  • RååSa BuBBlan

Dags för tvättstugan här...

*tvättar Tradera kläder* 

Cu...

• RååSa BuBBlan

God morgon

Snart får jag grannens badrumsbyggare på besök   *tiiiiidigt* Han ska stötta upp taket i vårt badrum under bygget idag, hoppas vårt kakel sitter kvar i eftermiddag {#lang_emotions_dreamer}

Slängde ut lite mer auktioner igår kväll å jag tycker det går hyfsat nu faktiskt... Behöver få in mer på salg kontot för där ligger bara 377.-

Helle skrev 2009-10-15 07:36:04 följande:
    God morgon! Kul. Alltså jag mätte P hemma häromdagen och de sista åren har han växt i raketfart och det slutar inte. Han är strax under 110 cm nu och snart 3 1/2. Inte konstigt att jag tyckte att alla tröjor börjar bli små. Nog för att vi är långa men han behöver väl inte bli stor sååå fort.
    Oj va lång!! {#lang_emotions_surprised} Å jag som tycker Bubblis e långis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15