Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-10-13 09:07:44 följande:
    Ha ha, jaaa, men den måste va sjukt stor i storlek, han har ju lixom 98/104 i allt annat.
    Ja den måste fasiken vara enorm i storlek

Nu e de dags för frulle här...

Cu sötisar..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!

Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två {#lang_emotions_surprised} *helt mysko*

Fick brev från banken idag åxå...

Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!  

Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-13 13:31:51 följande:
    Jamen det var ju verkligen tur att ni fick en pocketbok Då har ni väl glömt allt förstår jag Men skönt att det löste sig iaf.. Skumt det där med lurven, den kanske är felmärkt?
    Ja eller hur

Vi ska läsa den tillsammans jag och gubben   Hoppas vi läser lika fort nu bara {#lang_emotions_dreamer}

Ja nåt måste va knas med lurven för den e tokliten!!
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 13:33:01 följande:
    Hej 104:an måste ju va felmärktOch en pocketbok känns ju nästan som ett skämt Kanske tänkte de att ni behöver ta det lite lugnt efter kaoset som har varit
    Sööööööta lilla snorisen i bildis {#lang_emotions_heart} Gud så söt hon e alltså!!!

Ja den måste helt klart vara felmärkt, vår 92:a e tom längre i ärmarna {#lang_emotions_undecided}

Ja nu ska vi bara ta de luuuuuungt o läsa vår fina fina pocketbok framöver
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-13 13:34:57 följande:
    Hej sötfis. Kul o se dej här igen Har inte riktigt hängt med i vad som hänt men tror jag förstår på ett ungefär Skumt med lurven, felmärkt kanske? Annars är dom ju verkligen tok små i höst, Liams 98:or är småååå, den bruna kan han knappt ha alls. Oooh, grattis till pocket boken, nu måste ju allt genast kännas bättre
    Hej sötis!

Ska vi behöva ha en 110:a liksom???? {#lang_emotions_surprised}

Tack!    Jag e sååååå glad över vår nya pocket här
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-13 13:40:18 följande:
    Ah, helt sjukt ju. Det verkar skilja mkt mellan färgerna också, Liams gröna är mkt större än den bruna, skumt när dom är i samma storlek och från samma kollektion. Om det inte skiljer mer mellan storlekarna så lär jag nog få köpa 110 till om jag köper nån mer.Förstår det, en riktig super duper bra plåster på såren present ju
    Nu provade vi denna 104:an och den sitter bättre än 92:an de gör den... Men det finns inte många mm att växa i och skulle jag köpa fler blir det absolut en 110...  Tycker åxå det skilde lite på färgerna faktiskt... Den turkosa kändes minst, den har vi haft en kort stund bara å nu är den på T...

Pinsamt av banken tycker jag faktiskt!! En POCKET liksom  *jösses*
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 13:43:03 följande:
    hahaha herre gud en pocket bok....Nu kändes säkert allt mycket bättre.*suckar*Konstigt med lurven dock är året lurvar smååååååå Nelly har 110 i sina och dom är lika stora som förra årets 104. Din verkar dock felmärkt.
    Ja man kan inte annat än skratta faktiskt!   Va sjutton ska jag med den boken till!! Jag ville sälja min bostad inte läsa böcker   Ja ja.. Får väl ge den i julklapp till nån eller nåt {#lang_emotions_dreamer}

Jobbigt med lurvis storlekarna *irriterad*
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-10-13 13:43:21 följande:
    Hur lång är hon din dotter? Elias är 95 cm och har 104 på sin gröna. Den är precis nu så om jag köper någon mer så går jag nog upp en storlek.
    Tror Bubblis är runt 95 åxå faktiskt..

Helt hemskt att man ska behöva en 110 {#lang_emotions_surprised}
  • RååSa BuBBlan

Fick svar från Babyshop..

en 104 ska vara 29 cm i innerärm och denna är bara 24 {#lang_emotions_surprised} Tyckte väl den va kort i ärmarna

• RååSa BuBBlan

NU har jag fått rätsida på nästan alla mina beställda lurvar

Har tagit 110 på alla från babyshop, helt otroligt att min lilla treåring har den storleken på dom {#lang_emotions_surprised} Men men... Då fick jag ju tag i en Rouge åxå *perfa* Det skiljde typ ingenting på en 104 och en 110..

Bara LLM som inte svarat ang min beställda bruna... Hoppas den inte är skickad!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15