Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

gahh jag får ju inga vinnarmail från t!! mina auktioner har gått ut men jag får inga mail med säljarnas uppgifter

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

hmm nu fick jag ett.. men det var inte på den som gick ut först {#lang_emotions_undecided}

jaja, nu har jag i alla fall tagit itu med t för denna gången, har bara 3-4 auktioner kvar {#lang_emotions_throwup} tråååkigt

• Buttelina
    Pimm skrev 2009-10-11 21:13:16 följande:
    Godkväll:) Allt bra med dej?Jag vann en auktion för ca 30 min sedan och jag har inte fått något maila på det så T har nog något problem för stunden.
    allt är toppen klar med t nu *glad*

mailen från t kommer en efter en nu.. så de kommer nog
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-10-11 21:40:53 följande:
    Butte: Lila Lindex tröjan, passar den till Katvig lila/grön i nyansen? isf.......
    oj hmm jag har inget i dom ränderna men det boorde dom den ju göra.. men annars är ju setet uderbart för sig ändå
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2009-10-11 23:15:02 följande:
    Butte, du får ge isabell massor av grattiskramar från norrland i morrn.tar vi lite tid att skicka dom så långt norr ifrån
    tack söta du
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-10-12 07:48:21 följande:
    Ska fundera:)en stund för tröjan är kanske för stor, han är ju bara 15 mån.
    lillebror är 2½ och kan ha 104 i dom nu
  • Buttelina

godmorgon tjejer

inatt har katten varit tyst men när vi gick upp som hade vi en liten jamande gräsklippare efter oss han bara spinner hela tiden snacka om att vara kelig.

idag är det dagisdags igen... barnen tycker det är skitkul men mamman saknar

• Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 08:43:05 följande:
    Godmorgon tjejer Nu är vi hemma igen & såååå trötta. Visst borde man få byta kläder på h&m utan kvitto? Om lappen är kvar. Min pappa hade köpt underbara kläder till barnen
    hehe var dom inte fina

fick du mössorna och jackan? passade mössorna???
    solouniko skrev 2009-10-12 09:09:20 följande:
    Godmorgon! Usch här är det -5 nu på morgonen, fy vad kallt och trist! Butte - Grattis till Isabell och vilken söt liten present hon fick
    tack
    nikki2006 skrev 2009-10-12 09:47:24 följande:
    ja jag ser fram emot det jätte mycketSkall bli sååååå himla kul. Någon som har erfarenheter av gangstar???
    {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15