Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Flock skrev 2009-10-11 11:16:26 följande:
    Jag oxå! Det var därför det blev brittisk denna gången. Vi hade tingat en ragdoll men ägaren var inte riktigt klok. Hon hade hela huset fullt med ragdolls och sa att hon skulle skjuta dem!! Många konstigheter hade hon för sig, så vi vågade inte köpa av henne till slut. Blev faktiskt rädd för henne.. Blev ett panik köp av brittisk sedan Ragdoll blir det absolut nästa gång! Så din mamma ligger högt upp på listan
    {#lang_emotions_surprised} skjuta dom? vilken galning!! bara hör av dig när du känner suget
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 15:46:39 följande:
    Olivers Mamma skrev 2009-10-11 15:43:20 följande: Tack!Då skall jag genast börja lägga in auktioner.
    blää jag förbereder också inför tradera kvällen, men jag lägger in manuellt {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 15:58:32 följande:
    Aha. Får jag fråga varför?
    för prolistern klyddar så ofta. dessutom tycker jag att det är kul att lägga upp och samtidigt se mailen plinga
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 16:58:42 följande:
    Har varit ute en stund i regnet och Milo blev blöt rakt igenom med Molos regnbyxor  Så jäkla dåligt!!!
    {#lang_emotions_surprised} är det genom tyget eller har tejpen på sömmarna gått upp?

har aldrig hänt oss!!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-11 17:08:08 följande:
    Jäklar Det var snyggt!!Jag letar efter den rosa/rosa velourklänningen i 104 till S. Vet du vart jag kan hitta den?
    hmm har du kollat kidzshop.se?
  • Buttelina
    karmasus skrev 2009-10-11 17:11:05 följande:
    ojj va det lila/lila var snyggt! Hmm... nu vill jag ha det i en svensk shop alt Trendsales.
    mm mycket snyggt!!
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-11 17:13:55 följande:
    Åh, vad kul då har man något att se fram emot ikväll! Är shoppingsugen!
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-10-11 17:14:26 följande:
    Tack!! Där ser den ut att finnas. Jag gör ett försök. Vi måste ju bara ha en till.... Frågan är vad man ska ha nedtill? Vad använder du? (om du köpt den vill säga?)

dessa bland annat har vi nertill {#lang_emotions_tongue_out} *lättmatchad*
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-10-11 17:40:15 följande:
    Godkväll Har du nåt kul som kommer?
    hmm inte till dig tror jag, eller joo kanske
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:13:27 följande:
    Det är tyvärr så hemskt att det gått till så   Nåt har gått fruktansvärt galet i den affären, bankerna jobbar, mäklaren jobbar eller mörkar?, förra ägarna mörkar och vi sitter helt chockade... Får vi ingen rätsida på hur fasiken det har gått till så är vi i personlig konkurs.. Vi kommer dock ALDRIG ge med oss... Det blir tidningar, tv, jurister och allt!! På HSB sa damen att hon varit med om detta EN gång tidigare på sina 9 år i sitt arbete..Vi är bara sååååå trötta!!!
    gumman som jag tänkt på dig!!! kramar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15