• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • molnen
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:26:47 följande:
    Härligt!! Älskar gamla 80-tals låtar! :)Hej hej!! Blä tuff o hemsk o tråkig dag på jobbet idag!! Jobbar 7-15 imorgon med på detta skitställe sedan är det åter till min huvudsakliga placering!Suktar fortfarande efter den turkos, blå o grönrandiga ESL tröjan! Tror dessvärre jag får glömma den!Å e så grymt sugen på att köpa ngt från småfolk...  oxå.
    Är det frotetröjan du menar ? den finns på lilla mirakel
  • högbergarna
    lillronya skrev 2009-10-10 19:36:35 följande:
    Lilla skickar om de har det du söker. Mycket trevliga där. Vad synd att tröjan du gillade var slut.
    Dom kan alltså ha kläder som inte syns i deras webshop??
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-10-10 19:36:39 följande:
    Åh, vet du om de har öppet imorgon?
    tro inte det ha r de... det är konkursförvaltaren som bestämmer när de ska ha öppet eftersom denna måste vara närvarande... men ngn gång nästa vekca hörde jag att de skulle ha öppet...h an så till nga som smet in att ni får titta in nästa vecka.. men vet inte när... det kommer väll ut i smp.... en annan brukar ju åka upp å titta=).. men som sagt tror det blir 90% nästa gång .. brukar vella vara så vid konkursförsäljninar va??
  • högbergarna
    molnen skrev 2009-10-10 19:45:20 följande:
    Är det frotetröjan du menar ? den finns på lilla mirakel
    Nä den andra med två knappar framtill.. tror det e två knappar.. kan vara tre?!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-10 19:42:02 följande:
    Du får vänja dig
    Ska försöka.
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:42:43 följande:
    Jaa egentligen är väl stämningen bra... mellan dom som jobbat ihop länge. Jag som e ny där e helt utanför. Å jag e inte den som normalt har svårt att få kontakt med folk. Men så e jag uska.. å alla andra e ssk. Så de behandlar mig som att jag inte vet någonting! Plus att de kör med mig! Igårkväll när jag jobbade fick jag ensam lägga hela 17 patienter! De andra satt o pratade o skrattade.. När jag gick dit sa de bara.. "hur går det för dig?" Å sen ringde en patient å då skulle jag gå o ta den rigningen direkt! Bläh! På medicinmottagningen o akuten får man ta ansvar o där arbetar man tillsammans å hjälps åt! Där ser de o uppskattar min kompetens! Tur jag inte jobbar där mer.. Då hade jag sagt upp mig! Haha! Skrev på facebook att jag hellre amputerat båda mina händer i en vedkap än jobbat heltid där!Nog om detta! ;)
    Låter jobbigt! Tur du slipper vara där.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 19:46:03 följande:
    tro inte det ha r de... det är konkursförvaltaren som bestämmer när de ska ha öppet eftersom denna måste vara närvarande... men ngn gång nästa vekca hörde jag att de skulle ha öppet...h an så till nga som smet in att ni får titta in nästa vecka.. men vet inte när... det kommer väll ut i smp.... en annan brukar ju åka upp å titta=).. men som sagt tror det blir 90% nästa gång .. brukar vella vara så vid konkursförsäljninar va??
    Åh, skrik när du får reda på när de har öppet är du snäll
    jag är ju i Växjö varenda dag i veckorna
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:45:35 följande:
    Dom kan alltså ha kläder som inte syns i deras webshop??
    Japp
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • högbergarna
    lillronya skrev 2009-10-10 19:47:56 följande:
    Japp
    Ahaa... ska maila dom så fort jag kan... Sonen börjar hänga på mig nu...
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-10 18:35:02 följande:
    JIsses vad ni shoppar, tjejer! LÅter trevligt med babyproffsensalg också. Verkar som en billig bugaboo. Vet inte vad de kostar annars, förstås.Jag har fyndat, jag med. Eller tjejerna har.Lät de välja vinterjackor fritt på väla som är ganska stort.Michaela hittade en på bikbok. Kostade egentligen 700 men idag 200!Alicia hittade först ingen. Fanns iiiiiiiingen snygg alls Tills sist fick hon tag i en på stadium. Skulle ha den och ingen annan. Vågade knappt titta på prislappen. Gissa min glädje när det var en röd halvapriset lapp! 200 för den jackan med!
    wow, vilka fynd ni gjorde!
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 19:46:03 följande:
    messa mig så fort du får veta!!! när de kommer ha öppet..! pris e ok redan nu!! om de sänker så ännu bättre
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15