• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Olivers  Mamma

Jag vill oxå ha en bugga... fanns det fler?

• Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-10 18:56:41 följande:
    min e ju så smal med, så inte alls lätt o hitta jeans.. såna som e reglerbara måste hon ha här.. ja, jag köper jeans där åt barnen =) tycker de e helt ok priser på saker som slits så mycket.. =) o faktiskt i ullared har de ok jeans åt stora.. o smala i modellen =) o bra priser.. 89 o uppåt.. nåt litet tryck brukar de va på dom iaf.. =) o våra har hållt i 1 år (urväxta, annars bra skick än!)men annars köper jag nästan alla jeans åt henne på lindex o kappahl.. de har jättefina o reglerbara oftast =) hm sitter tyvärr inte så bra på henne nu, men när hon va mindre satt de bra.. tips på några fina ?? har bara köpt 2 på lindex i år än faktiskt... de har passat, till nu.. bara pang.. *suck* jaja.. =)
    Jeans har jag nästan gett upp till Nora, det finns inga som sitter uppe. Och är det ställbar resår så får man dra åt den jättmycket, sen sitter tyget som en påse runt rumpan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-10-10 18:50:41 följande:
    Greksmurfen, är det babyproffsen i Växjö som säljer ut?
    jopp=)
  • Greksmurfen

Olivers Mamma skrev 2009-10-10 18:58:23 följande:

Jag vill oxå ha en bugga... fanns det fler?
    nopp nu vatt de slut..folk va ju som vildar hahaha...som sagt värre än salg nästan hahhahaha
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-10 19:01:57 följande:
    Jeans har jag nästan gett upp till Nora, det finns inga som sitter uppe. Och är det ställbar resår så får man dra åt den jättmycket, sen sitter tyget som en påse runt rumpan
    en sån hade jag med.. liite har hon lagt på sig nu, men fortfarande smal.. =)
    har du provat från gekås?
    de är väldigt smala i modell, så sitter uppe =))
    o trillar de med ner, ja då har du en mycket mer smalfis än min!! *o hon e ganska så smal, säger typ alla!!, iofs låång med..*

hon e nyss fyllda 8, o får köpa 146-152 på tröjor åt henne nu?????
    o jeans 140.. ???
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-10 18:56:41 följande:
    min e ju så smal med, så inte alls lätt o hitta jeans.. såna som e reglerbara måste hon ha här.. ja, jag köper jeans där åt barnen =) tycker de e helt ok priser på saker som slits så mycket.. =) o faktiskt i ullared har de ok jeans åt stora.. o smala i modellen =) o bra priser.. 89 o uppåt.. nåt litet tryck brukar de va på dom iaf.. =) o våra har hållt i 1 år (urväxta, annars bra skick än!)men annars köper jag nästan alla jeans åt henne på lindex o kappahl.. de har jättefina o reglerbara oftast =) hm sitter tyvärr inte så bra på henne nu, men när hon va mindre satt de bra.. tips på några fina ?? har bara köpt 2 på lindex i år än faktiskt... de har passat, till nu.. bara pang.. *suck* jaja.. =)
    HUr gammal är hon? och hur lång?
    Jag köper lindex slim fit till Nikita och Michaela som är smalisar.
    HMs smala modell, skin, tror jag den heter passar också de.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 19:03:25 följande:
    Olivers Mamma skrev 2009-10-10 18:58:23 följande: nopp nu vatt de slut..folk va ju som vildar hahaha...som sagt värre än salg nästan hahhahaha
    bilstolar då??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-10 19:06:16 följande:
    HUr gammal är hon? och hur lång? Jag köper lindex slim fit till Nikita och Michaela som är smalisar. HMs smala modell, skin, tror jag den heter passar också de.
    fyllde 8 i juni.. är hmm.. ja.. sist vi mätte i juni a hon 135, men växt!! jeansen passade då nämligen
    slimfit har jag med köpt =)
    hm får jag spana på !!
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-10 19:08:05 följande:
    fyllde 8 i juni.. är hmm.. ja.. sist vi mätte i juni a hon 135, men växt!! jeansen passade då nämligen slimfit har jag med köpt =) hm får jag spana på !!
    Då är hon längre än Nikita iaf. Hon är nog 125 bara.
    Passar slimfit då? De är mina favvojeans till Nikita!
    Ja kolla på HM. Där brukar finnas smala jeans iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-10 19:05:20 följande:
    en sån hade jag med.. liite har hon lagt på sig nu, men fortfarande smal.. =) har du provat från gekås? de är väldigt smala i modell, så sitter uppe =)) o trillar de med ner, ja då har du en mycket mer smalfis än min!! *o hon e ganska så smal, säger typ alla!!, iofs låång med..*hon e nyss fyllda 8, o får köpa 146-152 på tröjor åt henne nu????? o jeans 140.. ???
    Hon var faktiskt med på gekås för ett par veckor sedan, men hittade inte ett enda par jeans som satt uppe.
    Ja, hon är riktigt smal och har alltid varit det. Hon är nu ca 132 cm lång och väger 21 kg. Hon behöver 134 på längden, men det funkar som sagt inte på bredden
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15