Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-06 21:33:05 följande:
    fel, det är TRE "Utöver garanti så gäller konsumentköplagen enligt vilken du har tre år på dig att reklamera ett ursprungligt fel på en vara. Ett ursprungligt fel kan vara ett fabrikationsfel eller något annat fel som varan hade innan du fick den. Sådana fel kan visa sig ganska lång tid efter köpet. Att du får en garanti med kortare giltighetstid betyder inte att reklamationstiden förkortas. Skillnaden är att när garantin gått ut är det du som måste bevisa att felet fanns där från början."
    Tre år e ju bra, men dett är nog inte ett fel på en produkt.. Måste vara nåt knas i elsystemet här.. Men helt plötsligt??? Borde det inte visat sig liiite tidigare om nåt är feldraget? *fattar inte*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2009-12-06 21:37:46 följande:
    Hej alla. Hoppas allt är bra med er?
    Hej! Hur är det med er?
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!

Kikar in en snabbis innan vi ska ut..

Helt mysko med elen här!! Jag stängde av huvudbrytaren och sen på igen och nu funkar allt igen precis som vanligt förutom digitalboxen   El är verkligen ett konstigt fenomen!! Men glad är jag för att slippa köpa ny spis, micro och tv

• RååSa BuBBlan

Helle-- Stackars liten   *kryapådigkram* från Bubblis och mig {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan

Äsch.. Bubblis blev rastlös.. Dags å gå ut

Cu sötisar..

• RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-12-07 11:55:08 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 11:50:41 följande: vilken tur
    Eller hur! {#lang_emotions_laughing}
    JsN skrev 2009-12-07 11:57:26 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 11:50:41 följande: Du ska ändå se till att kolla spisen! Spontant tror jag att det är något glapp i spiskontakten! Vem kopplade in spisen?
    Spisen har bara en stick kontakt så den satte vi i själva Men det känns verkligen som att spisen är boven i dramat, vi har ju haft problem med proppar som går i ett sen den kom hem, sen verkar det vara nån feldragning i elen här för spisen bör väl gå på en ensam säkring? Inte tillsammans med tv:n i ett helt annat rum liksom {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-12-07 12:19:30 följande:
    Alltså de ville ju ha in luven för att kunna skicka den till molo. Så skickade den rekomenderat dit men de hämtade inte ut pakete förens 2 veckor senare. Så i måndags hade de fortfarande inte tittat på den. Så nu har det gått över en månad sedan lurven är skickad till dem. En lurv som var en klar reklamation.
    Jag hade nog ringt igen och varit aningens irriterad på dom.. Helt värdelöst gjort av dom!! {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 12:02:35 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 11:19:16 följande: ingen som vet?
    Vet tyvärr inte sötis {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-12-07 12:53:11 följande:
    Julpyntar och donar här hemma Bus var helt lyrisk i morse, tomtar överallt!! Och nu håller mamman på att täcka alla speglar, fönster och glasytor med dekorationer Gillar julen!! Älskar när huset är juligt! Girlanger överallt, stjärnor och granar...massa jul i detta huset Bus har på sig tomtetofflor och tomteluva till sin småfolks äppel suit Luciakronan är oxå flitigt använd *myser*
    Å myyyyys!! Jag vill åxå pynta!! Längtar till vi kommit in i huset för DÅ ska tomtarna fram {#lang_emotions_tomte} Blir sent pyntande iår men men..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15