Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-12-08 11:47:53 följande:
    Bubblan är du här??? Ser du att Annacill tar in Airbrush.
    Kikar in mitt i seeena frukosten

Ja jag seeeer!! velar på strlk bara.. 98 eller 104 e frågan? {#lang_emotions_dreamer} Ungen e ju 95 lång ca, kanske man ska ta en 104 då kanske??
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    annie dark skrev 2009-12-08 12:59:16 följande:
    HUr vet ni det? Ser ingen på sidan. Kan man ringa dit och bokA ANNARS.Sorry! Busig bebis i knät!
    Ja ring eller maila henne!! Hon skulle lägga en beställning idag eller i morgon
  • RååSa BuBBlan

Nån som sett erbjudande på Molos pippi byxor med mudd?? I 56 eller 62 helst

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-08 13:10:09 följande:
    Hoppar in och säger 104.Anjelin är nog 92 cm och jag köpte 98 i fjärilströjan. Hon kunda ha 104 också men den var lite stor.
    Ja jag velade fram en 104 jag åxå   Hon har ju 98 precis nu och dessutom redan klänningen i den storleken så 104 tröjan får ta över efter
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-12-08 13:12:52 följande:
    Hej hej flickor.Kikar in en runda innan Liam ska hämtas på dagis.O så har jag ju givetvis en storleksfråga Vilken storlek ska jag köpa i Småfolks tröjor till honom? Har ju inte köpt nån sen dom ändrade sina storlekar.92/98 eller 98/104?
    Vi har 92/98 i våra senaste å dom e jättebra, några cm för långa i ärmarna bara annars perfa Bubblis är ju ca 95 cm lång och smalt byggd..
  • RååSa BuBBlan

bebis hoppade just {#lang_emotions_sunny}

Badges body, Badges byxa och pippi mössa.. Syrrans bebis kommer bli såååå fin i dom kläderna {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-08 13:17:40 följande:
    Låter som en bra idé.Här är det Nikita som får den tröjan. Anjelin har så det räcker och blir över.
    Bubblis har åxå så de räcker iofs Men ska köra en mega T runda i Februari!!

Fick hem Hummeljackan till bella just, den ser ut att bli perfa!! Långa bra ärmar på den!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-12-08 13:18:31 följande:
    Ah men då låter det ju som om samma storlek skulle passa, Liam är kanske nån cm längre bara. Hade beställt en lastbils tröja från BoR men totalt glömt bort o betala den, o nu började jag ju såklart vela på storlek
    Jag tror det blir bra! Skatten har den storleken till O åxå

Så dra o betala du
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-12-08 13:19:54 följande:
    Fiiiiiiiiiiiiint Jag vill också bebis hoppa men hittar mest till Liam just nu...iof är Mejas garderob ganska välfylld så hon klarar sej nog
    Jag är inne i ett enormt hopping swung just nu och skulle kunna bränna hela sparkontot utan problem Sååååå inköps sugen dygnet runt, å inte bara kläder utan allt.. Lakan, stekpannor, målarfärg ja allt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15