Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko

Meja vägde 2348 g och var 45 cm lång i onsdags. Hon föddes 4 veckor för tidigt. Av nån anledning får jag bara pyttiga barn, både Meja och Liam har ju varit tippade på en födelsevikt på 2,6 om jag gått tiden ut.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Skuttar in i grattar Tjolla till flickan i magen, va kul

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Goddagens.

Har precis varit ute på en uuuuunderbart härlig höst promenad, ur skönt väder ute idag. Provade stå brädan till Liam idag för första gången och det var väl kul i ungefär...5 minuter sen skulle han minsann gå själv

Är grymt shopping sugen idag, någon som har nåt fint litet tips?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Jag och Liam vaknade precis, resten av familjen sover fortfarande
    Idag blir det en lång prommis och sen våfflor hos mina föräldrar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 10:28:46 följande:
    Finns de någon som har pengar över....
    Jag har men hittade inget hos Ajabaja
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning girls.

Har precis lämnat Liam på dagis, herregud så glad han blev när vi kom dit, tror aldrig jag sett honom så lycklig tidigare

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Everlonn

Instämmer med dom andra, helt underbara bilder, vilken fin familj ni är{#lang_emotions_heart}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötnosar

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-11-03 09:09:54 följande:
    God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår? När? vilken kanal? Undrar om den går i repris. Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!
    Morning.

Japp, måndagar kl 20 på 5:an, herregud så vi skrattade här hemma. Jag tror du kan kolla på programmet på 5:ans hemsida också.

Uff, lät inte som någon rolig dag. Kan inte din make ta Adrian nån natt så att du kan sova ut ordentligt?
    Jag är så glad att gubben har sina lediga veckor för då delar vi upp nätterna så att jag får sova ut, fast då ammar jag ju iof inte.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 09:39:57 följande:
    Godmorgon För er som funderar på vaccinationen...Maia fick den igår vid 16-tiden och ingen feber, inget gnäll, INGENTING! Hittils iaf...men för mig kom ju febern o smärtan o det redan samma kväll. Men hon verkar ha tagit den bra Hon fick den i benet, inte i armen som jag.
    Morning

Vad skönt att hon verkar klarat sej utan några biverkningar
    Vi sitter o velar om vi ska ta den eller ej.

Btw, jag betalade just Pop klänningen, hade totalt glömt bort att jag knep hem den , men nu är pengar på väg iaf.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15