Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-17 22:44:48 följande:
    Ja, det är jättefint!
    VILL HA!"
    Buttelina skrev 2009-11-17 22:45:50 följande:
    hehe jaaa . åhh en liten neo bebis
    Hade f*n blivit galen av att veta det

Ja hon var enormt söt, jag har flörtat lite extra med sambon men vet själv att det kommer dröja minst 3 år innan en liten tige kaka kan flytta in
  • MejaKiZnic
    melizza skrev 2009-11-17 22:45:59 följande:
    sånt har vi sen förra året som aldrig blev använt....det var ju en så himla kall sommar ju hoppa den passar nästa sommar med
    Vad synd annars då du dra lite i det
  • MejaKiZnic

Undrar om man är lika galen i Molo om 3-5 år
    Kanske lagra lite babykläder på nästa salg ifall att

• MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-11-17 23:07:00 följande:
    ingen bild med den på tyvärr. har inte hunnit använda den än den är myyyyyyyyycket finare irl
    Skulle köpt de velourerna till fisen passar ju till allt

Nä nu ska jag sova faktiskt sov gott imorgon blir det läkaren så håll tummarna!

Ingen hört från Greksmurf, lite orolig över hennes son hoppas han bättrat sig!
  • MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 21:00:56 följande:
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *GLAD* Maia bajsade UTAN dulcolax...bara mycket lite men hon gick själv på toaletten iaf o ropade sen stolt att hon hade bajsat Sen tittade hon på mig o sa "Får jag godis nu när jag var så duktig mamma?"
    Vad kul och duktig Maia, grattis!

Var på akuten idag, blir nog galen snart då de inte lyckades komma på vad som är felet. Fick ta massa tester och undersökningar men inget. Nu får vi bara hoppas att hon börjar äta och slutar gå ner i vikt.
  • MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 21:19:53 följande:
    Usch då...ja sjukvården har jag ju gett upp om o kontaktat privatläkare istället för att få hjälp...så har du någon i närheten så kontakta en sån istället!
    Börjar hon inte äta mer snart så blir det att kontakta en privatläkare, idag åt hon rätt bra så håller tummarna är det blir bättre

www.tradera.com/Jattefin-troja-fr-Molo-med-filmtryck-stl-116-auktion_102606038

SÅ FIN! SÅ STOR
  • MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-11-18 21:56:21 följande:
    Ja Anjelin har 92 i sin sån nu. Hon har 98 i all annan katvig.
    Jaha ojdå tog den på köp nu då den skulle passat perfekt till dottern haha. Men men
  • MejaKiZnic

Vad tråkigt att alla är sjuka nu, fisen börjar bli bättre nu men kommer vara hemma imorgon igen. Ska lägga ut lite auktioner nu så kommer strax igen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15