Vi som shoppar danska barnkläder del 15
dottern börjar bli så självständig och svårt att mysa med henne
Hej hej tjejer
Jag vaccinera mig i tisdag och var sjuk fram tills i dag med feber med en kropp som gjorde ont överallt speciellt i armen. Känner mig lite smått orolig att Melina ska få samma symtom om hon får sprutan
Haha lite roligt var väl att man var rädd att man plötsligt skulle vara tvungen gå baklänges för att vara kunna normal om ni minns tjejen i tidningarna. Är lite kyckling av mig
Melina har haft falsk krupp och då fick jag flytta sängen så jag kunde sitta i ett hörn med henne samtidigt som vi hade lådor med vatten för att hålla luftfuktigheten hög i rummet. Hemskt men efter en vecka har det gått ner dock har hon problem med slem i halsen så hon hostar mycket när hon sover
hoppas det löser sig Maxen!
*ursäkta min röra i texten
Så fint tryck snälla ta den annars trycker jag ner min fis ner i den:
www.tradera.com/Molo-bodysuit-med-tropical-tryck-ovanlig-auktion_102221396
Letar som en galning ingen som sett denna i 92?
www.funkylittlemonkey.dk/images/Molo-Bennie-bluebird.jpg
kvittar färgkombination
Nä nu vaknar min sjukling kram
Ursäkte OT men ja
Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen
Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.