Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:43:13 följande:
    Sluta visa såna där mysiga magbilder, hela maskineriet får ju sammandragningar med bebis sug!!
    Jag börjar också bli sugen men har flera år på mig men ändå
    dottern börjar bli så självständig och svårt att mysa med henne
  • MejaKiZnic
    solouniko skrev 2009-11-11 22:49:59 följande:
    Min moster hade också pytte mage, eller ingen alls rättare sagt. Sara, min kusin, kom ut i vecka 37 tror jag och då visste inte min moster att hon var gravid ens. Hon var 17 och bodde hemma, hade sina vanliga jeans och hade ingen aning att hon hade en liten skit i magen. Låter ju heltokigt i mina öron men så kan det gå
    :-0 oj

vad hemskt då hade jag inte hunnit bestämma och sälja och tveka och ångra alla mina köp innan fisen hade kommit nä nu ska jag sova. Skola imorgon...........Zzzzz
  • MejaKiZnic

Hej hej tjejer

Jag vaccinera mig i tisdag och var sjuk fram tills i dag med feber med en kropp som gjorde ont överallt speciellt i armen. Känner mig lite smått orolig att Melina ska få samma symtom om hon får sprutan

Haha lite roligt var väl att man var rädd att man plötsligt skulle vara tvungen gå baklänges för att vara kunna normal om ni minns tjejen i tidningarna. Är lite kyckling av mig

Melina har haft falsk krupp och då fick jag flytta sängen så jag kunde sitta i ett hörn med henne samtidigt som vi hade lådor med vatten för att hålla luftfuktigheten hög i rummet. Hemskt men efter en vecka har det gått ner dock har hon problem med slem i halsen så hon hostar mycket när hon sover hoppas det löser sig Maxen!

• MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-11-12 20:32:31 följande:
    Fin! Köp du om den passar din plutt.
    Haha min gumma hade sett uppstoppad ut, 74 hade hon för flera månader sen plus storlek 86 är lite tight

Ang amning brukade jag alltid innan nanna fisen med bröstet men sen började hon äta och ja då fick man gunga. Sen när hon blivit STOR så ska hon sova själv och inte hos mamma eller pappa om de inte ligger och sover hos en förstås

Ang mammighet och det så är det alltid MAMAMAMAMA när hon blir ledsen pappa är jul lika med lek
  • MejaKiZnic
    solouniko skrev 2009-11-12 21:41:11 följande:
    Ja verkligen! Nädu här är det bara mamma som gäller, eller mest iallafall. Speciellt när man ska sova. NU ger jag snart upp..
    Usch vad jobbigt min sambo och jag har olika meningar om nattningen och enligt mig så ska hon inte släppa en tår för man ska inte sova ledsen men ja

Starkt av dig fokusera på något så hjälper det!
  • MejaKiZnic

Ursäkte OT men ja

Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15