Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-10-13 22:34:23 följande:
    Liljan hur många storlekar uppåt har du bunkrat? 74/80 eller?
    ja upp till 74, typ inget i 80. Mest i 56-62
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-10-13 22:40:11 följande:
    Okej. Milla har ju 68 ännu men snart är det dags för 74 tror jag, hojta gärna till när du lägger ut på T Vad blir det för namn nu då, inte Perdo eller?
    absolut INTE Pedro

Några namnförslag har vi...

julian
    gabriel
    Emilio
    Leandro
    Luciano
    Nathaniel
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-13 22:57:21 följande:
    Emilio är ju fiiiint Mateo och Mario var starka kandidater på vår lista. Goliat och Buster med, men de är väl inte i er liga.
    haha Matteo gillar jag o sambon Mario...men de andra två tror jag inte någon av oss gillar
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-13 22:58:33 följande:
    Alessio eller alessandro? är med fint annars röstar jag nog på julian eller emilio
    Japp de är med på MIN lista, den ovan är de som vi båda tycker om. Sen har jag fler fina som kan kräva lite övertalning men som kanske går igenom med lite övertalning
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-10-13 22:59:19 följande:
    Då håller jag på Julian eller Emilio Vad tycker du om Sante? Är lite förtjust i det namnet sen jag hade en urgullig kille på dagis som hette det
    hmm aldrig hört...ganska ok o ovanligt ju {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2009-10-14 10:54:54 följande:
    GRATTIS Lilja till killbäbisen!!! Vad kul att det blir en kille och inte en tjej men vilken chock du måste fått ha ha Det är så många här nu som ska ha bäbis och har liten bäbis så man blir alldeles bäbissugen ju....men min gubbe vill inte ha fler nu....vi har ju 3 tjejer redan så en pojke skulle uppskattas men det lär jag väl aldrig få
    man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig nu
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-10-14 10:59:35 följande:
    2 v från det du fått paketet
    oj då...då får det väl bli T av det då Vilken storlek har du på pojksetet i din provkollektion?
    Tror du det rosa går bra på T nu eller ska jag vänta tills det är slutsålt?
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-14 11:02:14 följande:
    Åhhhhhh vad kul! GRATTIS!!!!
    Greksmurfen skrev 2009-10-14 11:01:20 följande:
    LILJAN : GUD VA SKOJ =) stort grattis =)... hehe vad ska du nu göra med alla tjejgrejer hahahaha....nu få du hamstra lite killsaker =)
    Tack Ja det blir till att sälja en massa o sen hamstra som bara den på molosalgen {#lang_emotions_tongue_out}
    Firade dock beskedet med att shoppa denna imorse
    www.tradera.com/KATVIG-bodiesuit-i-st-56-NYSKICK-utrop-1-kr--auktion_100028898
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15