Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Alltså är den avslutad eller går det fortfarande att rösta?? Brukar det inte stå "röstningen är avslutad" under resultatet eller nåt?? Står ju att den ska avslutas idag men nu blev jag tveksam...har jag vunnit eller inte?? Kan ju inte sova förränns jag vet

• Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-18 14:42:09 följande:
    hej hej jag har inte hller varit inne på länge. grattis ängeln och incommunikado Vad händer här då??? Har jag missat något annnat???
    Ja, jag har vunnit 20.000kr i resecheckar

Sitter o smälter det...jag brukar ALDRIG vinna något så detta känns helt otroligt!!

Grattis Ängeln och Incommunicado till era små mirakel {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    högbergarna skrev 2009-10-18 15:04:45 följande:
    Å wow grattis!!!
    nikki2006 skrev 2009-10-18 14:52:27 följande:
    Men gud sååååååååå roligt, var skall ni??? Du måste ju bjuda med mig för jag röstade ju på ditt bidrag hi hi
    Du och 300 till som jag måste bjuda i så fall Blir lite dyrt
    Vet inte vart...lär ju inte kunna resa förränns nästa vinter men Thailand vore ju härligt {#lang_emotions_tongue_out}
    Morty skrev 2009-10-18 14:58:03 följande:
    Grattis!!! Gud vad skoj!!!
    Milliz skrev 2009-10-18 15:07:51 följande:
    Grattis! Vad roligt!
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 15:07:54 följande:
    GRATTIS!!!
    lillronya skrev 2009-10-18 15:12:23 följande:
    Å grattis!!
    Tack allihopa
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 15:12:58 följande:
    Lite privat kanske Men äh vi känner väll varandra här Haft så konstig mens denna gången. Den var sen. Den första veckan blödde jag bara lite. Nu har det satt igång ordentligt och mensvärken har kommit (brukar ju komma första dagen). Brukar ha mens i 4 dagar. Nu är jag uppe i dag 15! Känns inget bra.
    Det där låter ju som mina missfall...men det är uteslutet eller??
    Låter verkligen inget vidare...kanske kan bara ett myom o de gör förbannat ont tro mig *ryser*. Så be dom kolla upp det!
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-18 15:26:42 följande:
    Hej hopp i tråden...! Nu börjar jag bli riktigt orolig för Milo. Inne på 5e dygnet med feber.... Imorgon blir det VC, för detta känns inte alls bra. Trodde han var frisk idag men nu på eftermiddagen slog febern på.
    Oj då, har han några andra symtom??
    Tjollabolla skrev 2009-10-18 15:27:32 följande:
    Grattiss! Hoppas resecheckarna varar länge
    Ja MINST ett år annars får de väl bli present till föräldrarna eller nåt...
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-18 15:35:17 följande:
    Ja, han har haft ont i kroppen, diaree, lite hosta. Nu i morse när jag skulle borsta tänderna på honom började det blöda i tandköttet ÖVERALLT och det gör ont på honom, han vill inte äta. Funderar på om det kan vara sådana höstblåsor inne i munnen??
    oj det låter verkligen inte bra!! Jag hade nog åkt in akut idag faktiskt...är han väldigt medtagen?
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-18 15:45:55 följande:
    Nej inte nu. I förmiddags har han varit hemma hos mormor och morfar och hjälpt till att bära ved, så nu har han ju inte hög feber. Men innan i veckan har han varit helt utslagen. Vi väntar med att åka in tills imorgon, känns sådär att åka in med 38 graders feber akut.
    Ja okej. Visar han bara lite energi så är det nog inget akut då. Men något måste han ju ha åkt på...låter ju inte som någon vanlig förkylning direkt.
    Här har jag precis gett Maia en laxertablett...hon har somnat efter den kampen som gjorde henne helt utmattad, vi fick vara tre som höll i henne...men måste man så måste man...känner mig bara så elak
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 16:18:24 följande:
    ja det är misfall jag är rädd för, tyvärr. Men nu har jag ingen mensverk längre. Två alvedon gav susen. Men behöver man kolla upp det i alla fall?
    Jag kollade aldrig upp mitt första missfall...men då var jag ju säker på att det var det o inget annat. Tycker nog du ska kolla upp så det inte är ett myom eller utomkvedes eller nåt...vill inte skrämmas men en kpmpis fick precis plocka bort sin andra äggledare efter hennes andra utomkvedes
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15