Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-29 16:12:47 följande:
    Tydligen inte..och det är ett smart drag! Det är långt ifrån barnvänligt där
    jo jag förstår det
  • Tasha78

önskar att jag kunde åka på salg men det är helt omöjligt varför måste gubben jobba

• Tasha78

någon som tar emot beställning ifall man vill handla

• Tasha78

åååååååååå grattis va skoj med en liten flicka och klänningvärlden är skoj

• Tasha78
    ChokladMoshin skrev 2009-11-01 11:55:44 följande:
    Det är ju tyvärr inte första gången, kallar det kulturkrock......
    men kan du inte ändå erbjuda maten när dom kommer
  • Tasha78

Oj va mycket mat, när min man lagar så gör han alltid enormt mycket så att det räcker till flera veckor efteråt och han lär sig aldrig

• Tasha78

ja då var det november nu så då kommer väl molo snart kanske

• Tasha78

Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:

Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    uh va hemskt
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-02 19:59:20 följande:
    OT men Disney ringde idag De undrade vart jag ville ha presentkorten...jag får alltså välja resebolag själv! Så någon som har tips på billigast/bäst????????????????????? Har ingen aning om vart vi vill åka...
    ska du till disneyland
  • Tasha78

hahaha på tal om t såg nu att jag med har staplar nu och jag har alltid skrivit fel på mina auktioner så att jag har fått lägga ut extra pengar på frakten och ändå har jag dålig fraktkostnad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15