Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:20:19 följande:
    Jag har bara 11 leggings
    jag har 0
  • Tasha78
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:27:39 följande:
    har 7 helt nya molo plagg tydligen också, tyvärr för små *nu får ursäkta jag röjer garderoben
    :(
  • Tasha78

vilken storlek börjar leggings i är det 92

• Tasha78
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 13:16:20 följande:
    Hur gammal är din flicka? min dotter har ju 86 men 92 sitter bra Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:00:54 följande: Jag är helt svettig av allt slit Nu kom lådorna till garderoben (den var lite stor tydligen) så nu har jag massa mer plats. Helt svettig av att rota bland alla kläder phhhuuu
    min är bara 7 månader men tänkte kanske börja köpa några och ha fast jag vet inte om det kommer passa henne heller hon är lite rund
  • Tasha78

wooooooooow vilken hög och jag såg en kaninkjol

• Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 13:49:37 följande:
    hejhej<!! uhh har sån ångest..... MÅSTE rensa max garderob å plocka ut alla 80 =( iaf långarmade typ tröjor å bodysuits =(... allt finnt han haft har ju varit i just 80 =(...fick ute en body.. sen satte ja mej här =(...vill ju inte .. tycker han ska ha dem mer.. men det ser ju lite roligt t med förkorta armar.. igår tryckte ja ju på han en 74 katvig body.......... jobbigt när man favvorisrer så..... hur gör ni? egentligen vill ja vella lägga lite på T å int eerbjuda svägerskan som har en pojk som är 5 mån yngre än max det.... hon köper ju inte så dyra kläder till sina. hur har ni gjort har ni låtti vänner/släkt ärva ?
    fast vist sa du själv igår att hon inte var mån om kläderna så fall hade jag sålt kläderna
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:11:32 följande:
    jo..... ähhh nu säljer jag... hon får ärva lindex etc kläderna.... behöver ju få in lite nu.. börjar ju se flugor i plånboken ... få hoppas hon inte tar illa upp... har faktiskt köpt fiiiiiiiiiiiiiiin julklapp till brorsonen å brosdottern... tjejen får kaninkjol+ tunika med knapp kanin som ja fann på salgen+ kanin linnet, å brorssonen en lammsuit...
    kan inte jag vara din brorsdotter över jul
  • Tasha78
    Tejja skrev 2009-11-11 14:18:52 följande:
    Hehehe...det var ju ett smart drag!
    ja allt för en kjol
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 14:23:03 följande:
    hade ja vetat att du ville ha det så skulle ja tagit t dej med =S.. hade ju flera i ahnden säkert 3-4 stycken.... i olika stl.. hittade tils lsut novas stl... så då släpte jag de andra...
    hihihi varför är du inte synsk men jag tror jag kommer hitta någon innan Isidora växer upp
  • Tasha78

min extremt pappiga tjej har börjat säga pappa på pappans språk eller ja det låter som så

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15