Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

hej på er
    Är här lika lugnt idag också?
    Jag började just förbereda maten, blir älg idag.

Nora är och spelar innebandy och vi har hand om kiosken, får nog ner och byta av sambon om en liten stund

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 16:37:19 följande:
    Hej i tråden!!Vad hittar ni på idag?Vi har varit på innebandy som vanligt och sen bara slappat.
    Hej hej
    Vi har med varit på innebandy, hade hand omkiosken idag
    Nora hade två matcher. Ena var ganska jämn i spelet, slutade 7-4 till oss. I den andra matchen tyckte jag synd om det andra laget. Vårt lag vann med 42-0
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 16:50:10 följande:
    Tjena! 42-0!!!!!!Våra tjejer förlorade för första gången idag. Fast bara med 5-3.En liten anledning var nog att målvakten skadat sej och en liten 8-åring ställde upp i mål. Tufft i ett 12-årslag! Hej!!Härligt med traktorer! Typiskt!Jag glömde mina traderapaket hemma idag så de får postas imorgon. Hoppas ingen blir sur.
    Det skiljer ju ganska mycket i den åldern även om det bara skiljer nåt år på dem
    I det laget som de vann så stort över så var det 8-9 åringar. I noras lag är det bara 10-åringar
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 16:53:34 följande:
    Det är sant, det...Då spelar hon poolspel väl?Det är kul, tycker jag.
    Japp, det är poolspel detta året också
    Nästa år börjar seriespelet
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 16:58:59 följande:
    Hade för mej att det var så. Alicia har ju spelat sen hon var 7 år så vi har åkt på några stycken. Nu är hon 12 och spelar i både F12 och F14.
    Men visst är det roligt
    Nora har spelat innebandy sen hon var 7 år hon också. Hoppades ju att hon skulle vija spela fotboll resten av året, men det har hon inte velat än.
    Ja, ja jag får väl nöja mig med att hon tagit efter mig med innebandyn och ridningen
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-25 17:23:01 följande:
    Alicia har tagit paus med fotbollen i vinter.Vi kom överens om det nu när hon blev sjuk. Hon vill ju satsa på innebandyn och att då försöka hinna med inomhussäsongen på fotbollen med blir lite mycket.BÄttre hon kör på igen till våren med full kraft.Tränar ju ändå innebandy3-4 gånger i veckan nu..Spelar du nån innebandy nu då?Vi är ett gäng mammor som spelar för skojs skull på söndagskvällarna. Det är sååå roligt! Det är märkligt det där med killar och traktorer...Emilio är också helt tokig i sånt.
    Nepp, ingen innebandy för mig nu tyvärr
    hade gärna spelat, men förstörde knät i en fotbollsmatch hösten -02 (korsbandet) som aldrig blivit riktigt bra igen
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 18:19:31 följande:
    Ja, eller den som avled 4 dagar efter att denne fått vaccinet. Dom utreder ju nu om det var vaccinet som var orsaken Jag ska helt klart avvakta nu.Gokväll förresten!
    Det var till och med nån som avled samma dag som han fått vaccinet
  • Busbellan

jisses vad folk verkar betala för vissa plagg på tradera, ja inte uppe i nypris förstås men jag är nöjd

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-25 18:58:36 följande:
    Någon som är bra på teckenspråk här?
    Nej, de saker du behöver veta har jag tyvärr ingen som helst aning om. Men jag har en kompis som kan teckenspråk och finns här på FL, har messat henne om din tråd så om hon logga in igen så kanske du kan få lite svar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15