• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan

Godmorgon tjejer{#lang_emotions_laughing} Nu är vi hemma igen & såååå trötta. Visst borde man få byta kläder på h&m utan kvitto? Om lappen är kvar. Min pappa hade köpt underbara kläder till barnen{#lang_emotions_sealed}

Nu bloggar jag här igen :)
  • karmasus

morning =)

Jag är såå shoppingsugen! Jag SKA följa med på Molos lagersalg så jag ska hålla mig =) Vill ha med en liten hög med pengar haha

• h80

Nån som har hört nått om molos lagersalg?

• solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 08:43:05 följande:
    Godmorgon tjejer Nu är vi hemma igen & såååå trötta. Visst borde man få byta kläder på h&m utan kvitto? Om lappen är kvar. Min pappa hade köpt underbara kläder till barnen
    Haha Ja, jag vet faktiskt inte om man kan det. Men prova kan man ju alltid iallafall. Har ni haft en bra helg?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Jes sica

Hej tjejer! Nåt skojsigt erbjudande nu? Jag är shoppingsugen

• Mamma Kråkan
    solouniko skrev 2009-10-12 09:10:32 följande:
    Haha Ja, jag vet faktiskt inte om man kan det. Men prova kan man ju alltid iallafall. Har ni haft en bra helg?
    hehe nää jag får hoppas det, problemet var väl inte kläderna i sig utan stl. {#lang_emotions_wink} Jo vi har haft super trevligt & stackars Nelly grät floder då vi skulle lämna dom. Allt bra med er?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-12 09:21:04 följande:
    hehe nää jag får hoppas det, problemet var väl inte kläderna i sig utan stl.  Jo vi har haft super trevligt & stackars Nelly grät floder då vi skulle lämna dom. Allt bra med er?
    Aha okej, hoppas det går att fixa Nå stackars lilla Nelly!
    Allt är fint med oss, har varit i Umeå över helgen och hälsat på släkt. Trevligt men skönt att vara hemma Rensat Millas garderob och den känns TOM nu Måste fylla på! Men jag vill ha lite rea först
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • nikki2006

Jag skall åka till min mamma idag bor 10 mil bort och vi skall gå på gangstar party ikväll och sen imorgon skall jag till Butte och träffa liljan butte och everlonn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15