Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej i tråden!
    Hemma efter en shoppingtur på egen hand. Fy vad det är tråkigt att shoppa ensam!
    Har iaf fått hem mya linser, nu ser jag världen.
    Tomtekläder till Nikita, som ska lussa i skolan, klänning till mamman och julklapp till Anjelin. En sessaklänning som mamman kan leva med.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:18:38 följande:
    jaaaa den är såååå himla fin och verkligen helt ny med lappen kvar. Jag mailade henne lite och var på men jag var nog rätt snäll ändå. Men hade den inte kommit till ondag så hade jag nog trott att hon hade blåst mig. jag har ju fått vänta en hel månad
    Å vad bra att den har kommit tillrätta nu!!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:20:37 följande:
    oj vad köpte du för klänning till dig själv
    Ett svart enmanstält på kappahl att gömma den här flodhästen i.

Ska ju på julbord och känner att jeans inte riktigt är på sin plats där. Köpte mörkröda leggings att ha till. Och så svarta knästrumpor och stövlar, så duger jag nog.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 18:21:23 följande:
    Ja, visst är det tråkigt att shoppa ensam, därför är det så bra att hoppa i webbisar för då är ju alla ni här som sällskap Kul med nya linser så du ser. Själv hämtade jag ut mina glasögon idag och känner mig mest full och kräkfärdig
    HAr ju haft mina månadslinser sen i somras och det väl inte så bra. Vågade inte ha de i när jag gick dit.
    Jobbigt att du mår sådär av dina nya glasögon.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:23:54 följande:
    Låter som att du blir en riktig pinglaDu är ingen flodhäst sötis. Hur går det med ostbågarna, har du kunnat hålla ostbåge dieten
    Äter bara sånt på helgen nuförtiden. Sååå duktig!!
    Får lov att äta några godisar efter middagen varje dag, annars klarar jag det inte.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 18:25:57 följande:
    Du min make kallar mig för hans flodhäst och jag har sett på bilder att du inte är i närheten av min size Men låter fint med stövlar och strumpor till.
    Kanske inte, men större än vad jag brukar vara.
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:27:05 följande:
    Du är ju super duktig ju, har du gått ner nåt. Sånna småsaker brukar synas på vågen direkt
    Ingen aning, jag har ingen våg...
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 18:28:04 följande:
    Tar tydligen ett tag innan jag vänjer mig säger dom, men inte så kul att gå runt här hemma och känna sig yr och full. MEn hoppas det går över.Tröstade mig just med en ny lurv till killen, så snart har han 9 st.
    Wow vad många!!!
  • lillronya
    melizza skrev 2009-12-07 18:35:32 följande:
    du blir riktigt snygging skulle jag tro med ny outfit.......men jag känner inge mig i det du pratar om
    Tack!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:45:41 följande:
    Jag får spana in dig nästa gång vi ses istället
    Hahahahahahaha ja det får du göra!
  • lillronya

OM jag nu skulle få för mej att köpa molo-overaller till barnen, till nästa vinter. Vad gissar ni på att de behöver för stl?
    De är ca 90 cm nu och Anjelin har 98 i sin overall i år...
    Inga snabbväxare här...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15