Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-07 15:03:54 följande:
    Jo, fast man ser ju inget vid ett ul så här långt in i grav. Liksom bara ett stort huvud eller en stor buk . Å hon mätte ju alla möjliga håll och kanter så jag är ganska säker på att hennes mätning stannar innanför de 15 % som är normalt avvikande. Men man vet ju aldrig? Känns mest så skumt att lilla jag och normal-lilla maken ska få en gigantbebis . Liksom hur gick det till och varifrån kommer det ?
    min ena vän fick en viktuppskattning på ca 3000-3200gr ut kom han och vägde då 4700 liiite fel
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-12-07 18:51:43 följande:
    har det löst sig med spisen och mikron nu......ursäkta om jag inte hänger med här men läste igår tror jag att din spis och Tv hade lagt av.......
    du gumman jag vill gääärna se en bild på din dotter i kaninklänningen PLIIIIIIS
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-12-07 18:59:49 följande:
    Ska försöka att muta min tröttfis här då så att vi kan prova den igen.....sist jag provade så skulle den av med en gång.....det är inte så populärt med klänning på min lilla pojkflicka Men det funkar ibland när man säger att hon ska vara fin och gå på kalas men det ska vi ju inte nu åååå men gud vad skönt att du slapp dyra kostnader med elgubbe och försäkringsbråk och allt vad det innebär.....digitalbox är ju inte sååå jättedyrt att ersätta men alla andra elektroniska aparater kan ju bli en liten dyr historia 
    MUUUUUTA
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-12-07 19:06:29 följande:
    tack åhhhh jag är super avis på dina fina inköp. Önskar man hade typ 3000kr överSkit vad det hade blivit lite fina klänningar då
    söta barn och kul att uuuunderbara niner kappan kom
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-07 19:08:13 följande:
    Åh, så skönt att den hittade fram till slut! Den är ju bara så fin!
    du har sagt till din gubbe vad som ska hända ikväll?? du vill ha den hårt bakifrån
    inga krusiduller utan bara rå nupp
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 19:24:49 följande:
    Men Butte då Här sitter jag och försöker mildra mina ordval och så går du hardcore istället
    såg nu var nog för milt för att jag skulle se det in och ut så var det slut räcker väl inte han får bumpa på henne ordentligt
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-12-07 19:24:51 följande:
    behövede inte muta för vi bytte till pyjamas och provade klänning emellan byte.....hihi och turligt nog gick hon med på det.....bild finns i BT
    åhhh tack vad fiiiiin den var på henne *sugen*
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 19:32:05 följande:
    Nej nej- det räcker ju med satsen! Har du inte sett tråden på FL där de funderar på att samla gubbens satser på burk för att sen föra in allt på en gång för maximal effekt Rooligt men tror nog inte att gammal kärlekssaft på burk funkar
    kärlekssaft

nänänä det ska vara retning på tappen med
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-12-07 19:32:44 följande:
    ASG jag sitter och lipar av skratt.....vad du är rolig Butte men du har helt rätt för att det ska bli nån bäbis nu så krävs det lite "bump"
    haha jaa precis stormis in och nulla med dig nu så vi får se lilla klumpen i bildis snart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15