Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-12-04 20:19:39 följande:
    helt totalt OT.. men syster kom med fika idag.. o lät dottern komma in först.. med splittny body på sig
    åhhh kul!!! grattis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 20:27:45 följande:
    Men jisses..nu blev det visst en till väpnarluva Hur länge håller ursäkten med att man får köpa när det är fraktfritt
    vilken och varifrån {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-12-04 20:49:54 följande:
    jaa.. så kul med en liten bebis till i släkten!! "storasyster" kommer va nästan 2 så spännande..!! o lite kul.. jag o andra syster har diskutterat gravidsyster.. jag har sagt att jag e s'ker på att hon e gravid igen, att det ser ut så i ögonen o när hon tittar på sin dotter osv.. o sen har hon blivit tjock ju.. typ fått mage.. men vågade inte fråga fast  att det va i v 14 trodde jag inte.. kanske runt 10 högst.. såå kul med minimolosar!!!
    ihh KUL
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 20:52:18 följande:
    Mysgrodan och älgar Tänkte att ränderna borde funka med bruna lurvenOch HELT OT men visst pratades det om bak och en kladdkaka med vitchokladgrädde för ett tag sedan? Skulle bli väldigt tacksam för ett litet recept, maken fyller år imorgon ju
    ahh fin!! då slipper jag fundera mer på den
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 21:18:09 följande:
    Sant Jag ska faktiskt göra kladdmuffins med dumlefluff till Stoffes jobb tänkte jag*gottigt* Jaaa för du behöver ju verkligen fler mössor.......N O T!!!!!!!!!!!
    haha bara nån liten till ska ju sälja en kaninluva och tre lurvrånisar

så 4 st till kan jag få köpa
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:29:00 följande:
    kollar ni inte idol?? *jag gör*Erik e GRYM..!!! vilken röst!!!
    jo jag tittar in här varje reklam

ERIK SKA VINNA!!!
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:33:17 följande:
    jag sitter nere.. bärbar på soffbordet, jag ligger under filt.. o så tv ovanför dataskärmen o barn som sover o gubbe som jobbar.. *ahh, lugn o ro* tyvärr måste jag sova snart.. ska jobba i morgon IGEN.. *räknar ner till 23:e då alla helger o övertid e slut!!!*men, vi fick present idag.. en julskinka
    åhh mys!!! men tråkigt att jobba
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-12-04 21:29:48 följande:
    Var tvungen att springa till tv:n var westlife kommer fram lite små drömmar
    haha jaa lite horny blev man allt
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-12-04 21:38:11 följande:
    Mina länkar vill inte funka nelly.com/productInfo.asp?qProductId=2860&qPr...www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...provar en sista gång, detta kan bli fint eller är den mörkar i verkligheten? Klart jag kan
    hmm overallen är ljusturkos och stjärnorna är mörkturkosa.. den gröna stämmer inte riktigt heller. men det kan funka..
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:41:08 följande:
    jaa.. mys.. lite lyx faktiskt.. o tro det eller ej, INGEN godis??? mysigt innan med, pyjamas på barnen, välling o sen ner i källaren o titta julkalender lite tråkigt o jobba, MEN bra pengar *peppar mig med det* lite surt o veta att alla mina älklingar ligger o sover, o får all morgonmys utan mig =( men snart över hmm.. jo, vet ju att hallon-laktrits e gott.. lät bara skumt i tårta.. hmm.. undra om mamma eller syster vill va försökskanin?? *lakritsälskare*
    inget godis galet
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-12-05 15:08:53 följande:
    Halloj! Nyss hemkommen från Svärisarna och vad glaaad jag blev när jag såg dagens lucka på Ajabaja. Nu är snart Milla en Hummel overall rikare *Glaaaad mamma*
    åhhhh nice
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15