Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-10-15 19:50:23 följande:
    vilken e din mio då? ligger vart??
    Ligger i Sickla

Hoppas dom har nåt kvar i morgon {#lang_emotions_tongue_out}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 19:58:43 följande:
    Gjorde precis en trevlig upptäckt när jag öppnade mina små växalådor- tydligen bunkrade jag Molos fodrade stövlar förra året och även ofodrade Då slapp jag köpa fodrade stövlar nu då*var på väg*
    Vilken tur

Se där.. Växalådor e ju kanoners!!   *måste skaffa ny*
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 20:05:00 följande:
    Ja superbra men det underlättar om man kommer ihåg vad som är där iJag behöver åka på salg för att fylla på..du också tydligen
    Ha ha ha

Ja det underlättar ju!! Minns när Lillronya la in bild på lammlinnet i bildis och jag va sååååå ledsen o deppig att jag aldrig hittat ett sånt... Sen när jag är i växalådan o stökar så ligger där ett ju 

Måste absolut fylla på min!! Har ju tvärtömt den å dessutom lagom tills hon växte i allt som var där i {#lang_emotions_dreamer}  *inte så smart*
  • RååSa BuBBlan

Undrans hur mycket man ska våga ta med sig till Molo denna gång? {#lang_emotions_dreamer} Har fått ihop ca 5000.- på T hittils om alla betalar och auktionerna inte rör sig mer.. Sist växlade jag ju in tolv å de va alldeles för mycket Ska nog handla till syrran åxå denna gång så hon får bidra till resan

• RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-10-15 20:11:57 följande:
    Bubblan: Jag älskar te, men har inte druckit smultronte. Vad är det för märke, löste eller påse? *nyfiken*
    Å det är nåt lösvikts te som vi fick i en korg av dottern i present, hon köpte det på nån te affär, supergott!!

Spanade på ett Te idag som heter "alla kossorna i hagen" Undrans VAD dom kossorna bidraget med i det Te:et {#lang_emotions_dreamer} *spännande värre*
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-15 20:15:46 följande:
    jag e inte så hemma i sthl trakten då.. sambon åker lastbil dit i morgon bitti, o hem med tom lastbil så.. ja.. =))men om jag söker så hittar jag inget i sickla, så exakt mer vart ligger det? får fram flera nacka, men vi vet ju ingen adress hmm.. alle, köpkvarter.. enligt mio så 13160 i postnummer.. så börjar närma mig.. *ber om hjälp, adress?* *flörtar med ögonfransarna*
    Ska kolla..

brb..
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-15 20:15:46 följande:
    jag e inte så hemma i sthl trakten då.. sambon åker lastbil dit i morgon bitti, o hem med tom lastbil så.. ja.. =))men om jag söker så hittar jag inget i sickla, så exakt mer vart ligger det? får fram flera nacka, men vi vet ju ingen adress hmm.. alle, köpkvarter.. enligt mio så 13160 i postnummer.. så börjar närma mig.. *ber om hjälp, adress?* *flörtar med ögonfransarna*
    Nacka, Järla sjö
    Gustaf de Lavals torg 3.
    Kör järlaleden, ligger mellan Sickla köpcenter och Nacka Forum.
    Buss 404-422 Järla Stn. Saltsjöbanan Saltsjö-Järla. 
    Nackas hämtlager ligger i Årsta, Ostmästargränd 3, 12064 Årsta.

Vår butik kan ej från 2009-10-01 expediera e-beställningar från kund.
    Vi ber dig att skicka e-beställning till kringliggande butik.

Öppet.

Mån-fre
    Lör
    Sön

10-19
    10-17
    10-17

Hämtlager

Mån-fre
    Lör 08-19
    10-17

Tel. hämtlager: 08-556 185 56

Klicka här för att se karta till hämtlager.

Tel. 08-556 185 50
    [email protected]
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-15 20:16:47 följande:
    Smultron: Fcik inte länken att funka... Men vinterskor finns ju redan här, å förhoppningsvis ska dom väll passa Pepper: Ska kolla Pax, Tack!Bubblan: 12000!?!? SHIT! De va väll nästan tom mer än Smultron  Jag e glad om jag får med mej 3000... Måtte de bara bli salg!!
    Det var FÖR mycket!!! Ska ta mycket mindre denna gång! Har kvar sen sist, det gick liksom inte att handla upp allt!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-15 20:17:22 följande:
    HAhahaha undra om det smakar gräs eller koblajja?
    Ha ha ha ja bajs te

Jag vågade inte prova
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-10-15 20:17:45 följande:
    Då ska jag kolla i teaffären efter smultronte. Tesorter kan verkligen ha de mest konstiga namn
    Ja jösses! Man kan ha skoj i te butikerna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15