Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-20 19:21:11 följande:
    Vad trevligt när man går in i BT och ser bilder från vår lilla träff Vilka fina ungar vi har Superfin bild på Nikki med bladet!
    Ja visst blev den bilden supercool{#lang_emotions_cool}
    Jag blir också glad av alla pölsebarn och deras mammor är också gooooooa{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 19:47:59 följande:
    Nikki--- Huj va fiiiiiiiiiiin hopping Tjolla--- Gud vilken härlig bild på Milo och vovven som får macka med gaffel   Lillronya--- Å va söt hon blev i nya frisyren
    Tack tack blev verkligen mycket överraskad, hade inte väntat mig att jackorna skulle vara sååååå fina{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006

tjolla stackars lille sjuklingen Krya på sig kramar.
    Lillronya, vad fin N blev i nya frillan. Var tog allt hår vägen liksom{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_kiss}Jätte söta tösen{#lang_emotions_heart}

• nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-21 11:05:32 följande:
    vad bra jag mår av att läsa ditt inlägg jag hade tid till isabel idag för vaccination menjag valde att inte gå dit, för jag inte har bestämt mig än.det är en person i detta hushållet som möjligen kan få problem av svininfluensan och det är lillebror och han får inte ens ta sprutan känns skumt att vaccinera isabel för att hon inte ska smitta lillebror... det stället som isabel kan få smittan ifrån är samma riskområde som lillebror och det är dagis. där går dom ju båda... så blir isabel smittad där så lär ju lillebror med bli det!
    jag tänker inte heller vaccinera barnen{#lang_emotions_dreamer}
  • nikki2006
    Tynne skrev 2009-10-21 11:07:00 följande:
    Är det ngn idé att lägga ut Molo lurv nu, får man nått för dem?OBS!! Ingen annons!!
    Går inte sådär jättebra just nu{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006

Är det någon shop som fått in katvig idag?Mer än barnlyan och b&r??????

• nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-10-21 15:23:46 följande:
    ingen fin molorea någonstans?
    Nej men nya katvig har anlänt{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-10-21 15:35:29 följande:
    såg det! Tycker inte att de är värda priset uppriktigt sagt, köper hellre mer Molo. Katvig har blivit så dyra och ändå är det liksom inget speciellt, men jag köper sen - på rea. köpt massor redan....  vill ha lite bodysuit och bodies i småstorlekar men vill inte betala mkt för det.  Ska väl snart köpa lite mer junior ckså.
    Jag gillar mini apple väldigt mycket och de baggy byxorna jag köpte för ett tag sen är välanvända här hemma Däremot så håller jag med dig och att ränderna inte är värda sitt pris och inte de andra heller antagligen{#lang_emotions_wink}hi hi men det slank ner lite mini apple ändå. Molo har jag tröttnat på denna sesongen. jag handlar fortfarande molo, älskar ju molo men just denna sesongen har inte varit jätte wow om du förstår vad jag menar. Längtar dock till våren för då kommer jag att handla ihjäl mig hi hi{#lang_emotions_tongue_out}
    trist att katvig går så dåligt på t för det gör ju också att man handlar mindre
  • nikki2006

så lite tradera saker ute nu Måste ju finansiera min mini apple shopping

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15