Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-09 00:24:48 följande:
    Trots mina foglossningar så älskar jag också hela resan och finalen är ju grädden på moset!! Men sista graviditeten så försvann ju foglossningen i v. 25 så det var en dans på rosor Huruvida en fet hippo dansar i och för sig men ändå....
    ja gud finalen
    hehe även hipposar kan lite mooves
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-09 11:42:05 följande:
    Ett bidrag på 3000 som man får om man har barn mellan 1 och 3 år och inte lämnar de på förskolan. Och inte är föräldrarledig.
    hur gör ni sen när emilio blir 3 då?
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-12-09 11:42:18 följande:
    Hej tjejerHar inte varit här på ett tag, visst har jag läst här ibland så helt off är jag inte Ang shopping så är jag nog inte bättre än er, man faller dit med jämna mellanrum än om man borde låta bli, hihi. Har hittat lite smått och gott och visst är det roligt med kalendrarna!Surar lite över att man inte får använt vinteroverallerna. Vi har haft dem på tre gånger och jag har tre helt nya dyra saker i garderoben, tur att Milo ska börja dagis i januari för då kanske dom blir använda.Hur är det annars med er alla flicksen?:)
    heeej
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-09 14:27:38 följande:
    Hej hej alla!Hemma igen, valde att avvakta med igångsättningen, men har satt bokat in mig för ny koll på måndag... Så snälla alla, håll nu tummarna för att det drar igång av sig själv innan dess. Smultrons och Buttes knep nu testat .
    bra val gums hehe {#lang_emotions_cool} bara nuppa nuppa nuppa

smultron det är därför stormis inte svarar på sms
  • Buttelina

hej tjejer

har legat med migrän hela kvällen {#lang_emotions_undecided} känner mig lagom mörbultad i hjärnan

• Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-09 22:22:56 följande:
    Hej!Fy vad jobbigt!
    megajobbigt
    melizza skrev 2009-12-09 22:26:39 följande:
    nej jag menade trehjulingen.....eller leksaker med Dora Hej! Ååå fy vad jobbigt med migrän.....hoppas det gått över nu och att huvudet blir som vanligt igen
    ja helt sjukt! tack söta

Nu till nått roligare har ni shoppat nått idag?
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-09 22:22:45 följande:
    God kvälls!
    hej gumman har du fått din dagliga dos av nupp
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-09 22:33:33 följande:
    Jag har en som jag köpte på Busloppan. Kollat om den finns kvar där? Hänger dock oanvänd inne garderoben i Karlas rum så jag kan inte säga nåt om stl idag tyvärr. Men om jag ska chansa så känns den mer liten än stor i stl. Iaf på längden, men ärmarna vet jag absolut inte. Gb's eller nåt som påminnelse om du vill att jag ska kolla imorgon. Usch då. Då kanske iaf din bm-gen piggar på sig när jag har besluutat att vänta med igångsättningen till på måndag till att börja med iaf .
    jaaa det var nyheter som piggade upp {#lang_emotions_sunny} du ska se att han bestämmer sig för att komma i helgen har du inga kännigar alls?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-09 22:36:19 följande:
    Det ÄR tjatigt med dvd! Vår gick ju sönder så barnen har fått titta på barnkanalen och sånt. Ganska skönt faktiskt. Utom när det är den förbaskade svampbob fyrkant. Det får de faktiskt inte se.
    inte jag älskar svampbob
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15