Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-12-09 22:55:06 följande:
    Det enda sättet att uthärda svampbob är att sätta sig ner och titta tillsammans med barnen. Då kan det tom ha sin charm. (--Nåja, vi ska inte överdriva...) Men att sitta med och tex surfa och bara höra kacklet från tv:n- det går fetbort. "Är ni med, barn?Aj aj, kapten!Jag hör er inte!Aj aj, kapten!Åååååååååååååh..Vem bor i en ananas djupt i det blå?Svampbob Fyrkant!Gul och porös, absorberar som få!Svampbob Fyrkant!Jag varnar dig kompis, visst finns det en risk!Svampbob Fyrkant!Bob får dig att gapa precis som en fisk!Svampbob Fyrkant!Redo?Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant!Svampbob Fyrkant! 
    älskar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-09 22:58:18 följande:
    Massor av inbillade känningar, men inget som liknar ordentlig vattenavgång eller värkar. Men annars så . Jag försöker, men det hjälper visst inte att krysta framför datorn .
    naaaw hoppas att lilleman kommer i helgen, vet hur jäkla jobbigt det är att vääääänta
    Stormis skrev 2009-12-09 23:00:19 följande:
    Ja, ja, i brist på klädshopping under kvällen slog jag till på lite läsbar komik istället. Får nog bli julklappar till maken. Om jag kan hålla mig själv fram tills dess :AntalISBNFörfattare: TitelBandtypPris/styckPris totalt  1 9174051512 CRONSTAM, TONY:ELVIS : HALLÅ DÄR, KOMPIS Häftad   122 kr 122 kr  1 9174051520 CRONSTAM, TONY:ELVIS : MÅNDAGSZOMBIE Häftad   118 kr 118 kr  1 9186003275 KELLERMAN, MARTIN:ROCKY 16 Häftad   126 kr 126 kr  1 9186003488 KELLERMAN, MARTIN:ROCKY 17 Häftad   124 kr 124 kr
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 23:08:33 följande:
    Godkväll!
    hej gumman
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-12-09 23:13:14 följande:
    Har så JÄKLA ont ikväll. Men snart är denna dagen oxå över och sambon kommer hem imorgonkväll. Så skönt. Milo har nog frågat 100 ggr idag: Har pappa jobbat färdigt?? Stackaren! Höll på att spotta ut min dricka precis, läste på facebook att några av våra närmsta vänner ska ha barn! Dom hade varit på ul igår och inte sagt ett ljud! :-O Vi har ju väntat på det, dom har varit ihop i 9 år, är gifta, bra jobb och älskar alla andras barn men aldrig nämnt att dom försöker eller så... SÅ KUL!! Blev helt till mig här!
    usch gumman!! imorgon får du ligga på soffan och bli uppassad

kuuul med graviditet jag vääääntar på att min bästa vän ska skaffa barn
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-12-10 00:05:53 följande:
    Hi hi, nu går jag och lägger mig. Håll tummarna för att jag inte behöver sova så länge. LILLEBROR - KOM IGEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
    ha sex innan du somnar

håller tumsen att lillebror puttar på lite inatt
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 08:56:32 följande:
    Jag tycker nog att de är normala till små i storlek-vilken storlek är det du funderar på?Har du 80 i en annan så hade jag tagit 86/92 för det funkar att vika upp mudden..Här är Max 76cm lång och jackan är i stl 86/92 och visst den är lite för stor men inte såå stor som det ser ut just på denna bild(nej inte min favoritbild även om jag nu har visat den två dagar i rad )
    sööötrumpan då såå go
    söta kråkan skrev 2009-12-10 09:33:44 följande:
    woohooo fick sms från polisen , nu är mitt id klart så idag ska jag hämta ut packet
    åh kul!! vad väntar du på för fint?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-10 09:44:16 följande:
    God morgon Sitter med dator nr 2 och ännu en kopp te   Bättre lycka idag kanske Nu är det bara 8 dagar kvar till flyttbilen åker  Fy tusan va underbart det känns när man tänker på det!!
    åhh det är sååå himla kul och spännande att flytta
  • Buttelina
    söta kråkan skrev 2009-12-10 09:50:29 följande:
    bara massa OT leksaker, en ny kamera och en hel del julklappar. Har inte haft tid och åka runt och julshoppa detta året och internet är så smidigt ju
    jaa då är internet väldans smidigt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-10 09:52:46 följande:
    Tycker iofs att själva processen är skitjobbig Men när man väl är där och fått ordning på all DÅ e de nice Jag gillar att ha allt på sin plats så där å det brukar det sällan vara första halvåret i ny bostad *röööörigt*
    jaa allt det där med att flytta/packa och nervositeten är skitjobbig. men när man kommer dit och sätter ner väskorna {#lang_emotions_sunny} *underbar känsla*

och sen när all renovering och sånt är klart, det är en oslagbar känsla
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-12-10 13:05:35 följande:
    Hihi jag tror nog att några butiks ägare läser denna tråden Rädda om sitt butiksnamn. Men det är bra för nu har det gåt för långt. Så idag skall det äntligen lösa sig med min lurv.
    hehe toppen ju
    ängeln83 skrev 2009-12-10 13:06:10 följande:
    Goddagens.Vad händer här?Nån som köpt nån tröja från IdaT:s senaste kollektion?Jag är sugen på en men sist jag köpte en tröja till Liam så fick jag inte den över huvudet på honom, nån som vet om dom fortfaranade är lika små?
    jag kan bara såga som så att den tröjan du fick måste varit felsydd. lillebror har relativt stort huvud men vi har inte haft problem med idats tröjor. visst något trånga i halsen men inte värre än katvig hoodtröjorna
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-12-10 13:17:35 följande:
    Tror du? Katvigs hoodtröjor är precis att jag får på Liam men IdaT tröjan gick verkligen inte att få på. Kanske ska man våga testa igen då, storlek 98 borde väl funka va?
    hmm ja 98 sitter nog perfekt nu. jag hade nog tagit 104..
    Tjollabolla skrev 2009-12-10 13:17:44 följande:
    NÄÄÄE vad ledsen jag blir!!! Nu var jackan slut på MPV! Va fan, det stod 1 i lagersaldo när jag beställde... f*n med Hon frågade om jag ville ha den svarta istället, men jag vet inte... Nån som sett den gröna MAT vinterjackan nånstans?!
    meeen så typsikt den skitbutiken!! grrrrrrr. där var ju en när du beställde!! fyy vad dåligt!!
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-10 13:22:16 följande:
    Jorå än så länge behöver jag ju bara lura mig själv så det går toppen Lite knixigare att få skatteverket med på noterna antar jag så det är väl bara att dyka ner i högen Sötnosar, peckakakor Här var Oliwer INTE toppad imorse! Han brukar ju somna närmre midnatt än vad som är skäligt för en 3åring och igår somnade han 20.30 vilket gjorde att han vaknade YBERtidigt. Så när hans morgon brukar börja va han redan trött, han hade somnat i bilen till dagis och sambon fick lämna honom att sova middag på en madrass där Fast jag tror det är lite sent, negativa rykten sprids fort och det här har tagits lite väl illa om hand kan tyckas?!
    åhh men lilla skatten då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15