Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FL Lisa skrev 2009-10-16 14:53:36 följande:
    åh..ser att det kommit två nya trådbebisar nu. så skoj. Stort grattis till ängeln och incommunicado!! tack för det tipse. dom såg ju underbara ut. Jag har köpt från mysungar tidigare men dom sitter verkligen inte snyggt på Alvin. Färgerna på velouren är verkligen underbara men dom bli inte använda här hemma så jag får testa med bubben och bubblan istället
    Mysungar har ju 2 olika modeller, dels dom med mudd men även dom som liknar me&is modell på frottébyxorna...

Så här ser våra ut från Bubben o Bubblan

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    FL Lisa skrev 2009-10-16 15:13:33 följande:
    okej. vi har dom med mudd och dom sitter inte snyggt uppe vid magen. Kanske får prova den andra modellen då.Dom där från bubben och bubblan ser ut att kunna sitta lika illa i midjan på Alvin..tyvärr. Jag tycker själva velouren står ut så just nedanför mudden när mudden är så bred och tight
    Åh hoppas inte dom är så, vi har har inte testat dom som vi fick idag från mysungar. Hade utan mudd innan, men med nu. Testa den andra modellen från mysungar!

GetAttachment.jpg
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-10-16 15:20:24 följande:
    Va! Har Anna fått med???
    Japp! Inatt! Med snitt, han hade vänt på sig igen. Otroligt att dom fick i stort sett samma dag fast det var nästan 5 veckor för tidigt
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-16 15:56:53 följande:
    Vågar man sätta 1kr på Bambitröja stl 68 tror ni? Det är ju en liten storlek
    Jaa men det är ju ändå Bambi! Så det vågar du nog!
  • Tjollabolla

Butte, den 30 ska vi till Malmö och hälsa på Emma mottagningen... Vi kanske hade hunnit ses för en snabbfika??? Vi får ju lämna Milo hemma...

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-10-16 22:50:25 följande:
    GOd kväll!Ser att Incommunicado kläckt nu också :-O Här bara poppar det ut kids Haha Jag upptäckte att jag var gravid med Noel när jag grinade till Nanny-akuten! Jag grinar väldigt sällan i vanliga fall
    Haha! Ja, jag upptäckte att jag var gravid med Milo när jag bölade som en gris åt Allsång på Skansen Tyckte att han den där ungen som sjöng Zlatanlåten var sååå söööt. Tog ett gravtest direkt efter och visst var det så Jag gråter inte lätt annars heller...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-16 22:52:47 följande:
    jaa kom!!! fy vad kul!! vilken tid??
    Vi ska vara där 13.oo. Men vi får se lite hur det blir med barnvakt och så, sambon ska ju med såklart, tror svärmor ska ha Milo. Men nån fika ska vi kanske hinna med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15