-
-
jag handlade ju en rainbow linne å tröja på algen till mej hahaha... har inte vågat ha på mej det offentligt än
Smultronhjärta skrev 2009-11-10 19:55:03 följande:*Smultron håller också med* Skön kommentar Tänk om det skulle finnas en suit i stl 168..då hade jag nog köpt mig en pärlplattepyjamas
stl 152 var mkt stort =)
-
hejhej<!!
uhh har sån ångest..... MÅSTE rensa max garderob å plocka ut alla 80 =( iaf långarmade typ tröjor å bodysuits =(... allt finnt han haft har ju varit i just 80 =(...fick ute en body
.. sen satte ja mej här =(...vill ju inte .. tycker han ska ha dem mer.. men det ser ju lite roligt t med förkorta armar..
igår tryckte ja ju på han en 74 katvig body
..........
jobbigt när man favvorisrer så.....
hur gör ni? egentligen vill ja vella lägga lite på T å int eerbjuda svägerskan som har en pojk som är 5 mån yngre än max det.... hon köper ju inte så dyra kläder till sina.
hur har ni gjort har ni låtti vänner/släkt ärva ?
-
tjejer är det försvars bart å köpa velourleggings till maxaen på lindex
.. e ju såå sött behöver ju inte plocka rosa precis??!
-
mmm.. kan säga att det e fler som tycker ja e knasig med som lägger så mkt pengar på maxen =P...de tycker han har för mkt ..förstår ite var t det har kommit ifrånSmultronhjärta skrev 2009-11-11 13:54:18 följande:Jag säljer allt som ger lite pengar dvs mestadels danskt.Resten ger jag bort/skänker till second hand. Det hade kanske varit en annan sak om de man ger till också skulle uppskatta danskt men de flesta vi känner tycker att jag är knäpp som handlar så dyra kläder när jag bor så nära Gekås. De tycker liksom att Lindex är dyrt
.
jo som sagr egentligen vill jag lägga ut på T har iaf 2-3 suits som ja inte vill spara till kommande bebis. =S ja det e så svårt...jo det hade man ju kunnat göra men känns lite sådär när jag fick kläder av henne innan max föddes.. iof var det inte mkt eftersom det är en tjej de fått först...=S å som sagt inga märkes kläder alls då... ååhhh måste det va så svårt..lillronya skrev 2009-11-11 13:54:30 följande:Jag erbjuder de i min närhet att köpa kläderna för ungefär det jag hade fått på tradera. Vill de inte göra det så säljer jag det på T. -
hej på dej=).....ja få hoppas att det blir bättre... har ni kommit på ngn bra lösning än ?Emmsan skrev 2009-11-11 14:05:25 följande:hohooooooo kikar in då o då från mitt lilla helvete ;) ( som jag hoppas är över snart) saknar er sååååå
jobbigt när livet ska behöva var så krångligt... det tär på krafterna ...kram på er... -
jo..... ähhh nu säljer jag... hon får ärva lindex etc kläderna.... behöver ju få in lite nu.. börjar ju se flugor i plånbokenTasha78 skrev 2009-11-11 13:59:25 följande:fast vist sa du själv igår att hon inte var mån om kläderna så fall hade jag sålt kläderna
... få hoppas hon inte tar illa upp... har faktiskt köpt fiiiiiiiiiiiiiiin julklapp till brorsonen å brosdottern...
tjejen får kaninkjol+ tunika med knapp kanin som ja fann på salgen+ kanin linnet, å brorssonen en lammsuit... -
åhhh va skoj..jmte liljan eller =P hon tyckte ju det eftersom det va ledigt=PEmmsan skrev 2009-11-11 14:08:20 följande:;) ligger i skilsmässa ;) men nu är det på rätt väg jag har köpt hus!!!! heeelt själv dessutom käner maj galet lycklig just nu :) -
HAHAHAHA... jo det kan ja säga att hon vill hon e gale i kaninerna=)....tjejen själv älskar ju molo=P hon e 3,5 sist fick hon gitarrlegging med tunika till å de MÅSTE hon använda tillsammans sa hon de hör ihop=P..komiska unge=) fick massa beröm för sina klöäder på dagis sa svägerskan :)...... offcourse det e ju molo vi pratar om =)Tejja skrev 2009-11-11 14:15:17 följande:Men du, är du RIKTIGT säker på att tjejen vill ha kaninerna...
lillronya: hmm ja men då börjar ja göra så ja med... har redan lånat ut fina lammbyxorna.. =S i 74.. tänkte inte mej för att maxen ska ha dem som knickers juh =S.... men men... -
vi krymper dej i en maskin så går det nog =P... sist hittade jag ju inget i kaninerna till henne så det blev gitarrer.. mennu hittade ju hela sätt med kaniner å kunde ju inte motstå det...=)....åhh vad ja ösnakr ja hade en tjej med....får vella se kommande kanske kanske kanske blir en tjej inte för att odden e på min sida... på mkaen släkt e det 80% killarTasha78 skrev 2009-11-11 14:16:36 följande:kan inte jag vara din brorsdotter över jul
å det e mannen som bestämmer vilket kön det ska bli va?